Zauważyłem, że w ustawieniach Konfiguracja -> Marketing -> Pozycjonowanie -> Ustawienia podstawowe Karty Produktu nie działa poprawnie pobieranie tagów i fraz. Tzn. nie ważne co jest tam napisane - frazy są pobierane tylko z nazwy i opisu produktu, a nie z w/w ustawień. Proszę spojrzeć na załączony plik. To chyba nie powinno tak działać? Reszta sekcji działa prawidłowo... Pozdrawiam
@Słoik faktycznie tagi nie działają poprawnie przy Twoim sklepie, sprawdziłem Twoje konto i zauważyłem, że jest już otwarte zgłoszenie (JXRW-11434-365) w tej sprawie przy Twoim koncie. Wysłałem informacje / "przypominajkę" do specjalisty ds. Click Shop, aby zajął się sprawą. Proszę oczekiwać na odpowiedź na zgłoszenie w postaci wiadomości e-mail.
Dzięki @Mariusz Tak wysłałem także zapytanie do BOKu, a na forum napisałem aby dowiedzieć się czy to jest przypadłość tylko mojego Clickshopa czy może więcej użytkowników ma ten problem. W końcu, po to jest forum
@Słoik zgłoszona niedogodność z frazami dotyczy tylko Twojego sklepu. Popchnąłem temat do specjalisty ds. Click Shop, szacuję że do poniedziałku (popołudnia) powinieneś otrzymać informacje.
Jeśli nic nie zdziałacie, to sprawdźcie tpla z headerem, tam musi być problem, może coś tam było zmodyfikowane.
Z przykrością muszę powiedzieć, że jeszcze nie otrzymałem żadnej odpowiedzi z BOK... Chyba od początku grudnia mają święta . @TheL header.tpl nie jest wogóle ruszony. Jedyne wpisy w nagłówku pochodzą z integracji własnych, a tam jest kod Tag Managera i weryfikacji własności strony. @Mariusz czy da radę przed 24-ym zdiagnozować o co chodzi?
@Słoik "pogoniłem" specjalistów, aby odpisali na Twoją wiadomość e-mail. Dodatkowo skonsultowałem ten temat i poprosiłem o sprawdzenie przykładowego produktu: http://zakreconysloik.com.pl/pl/p/Balwanki-czekoladowe-Plamil-bc/1088 Po sprawdzeniu źródła, można zobaczyć: Code: <meta name="keywords" content="Bałwanki,czekoladowe,Plamil,b/c,Plamil" /> <meta name="description" content="Czekoladowe Bałwanki o smaku mlecznej czekolady, słodzone ksylitolem, o smaku mlecznej czekolady! Bez laktozy, glutenu i orzechów, 47% kakao" /> Co oznacza, że w ustawieniach TEGO konkretnego produktu (w zakładce "Pozycjonowanie" podczas edycji produktu) administrator wpisał sobie dodatkową zawartość do SEO. Jeśli administrator doda zawartość SEO przy konkretnym produkcie, to wtedy wartości z sekcji "Konfiguracja" -> "Pozycjonowanie" NIE BĘDĄ dodawane. Wartości wpisane w tym miejscu sa stosowane tylko w sytuacji, gdy produkt NIE MA własnych wpisów odnośnie pozycjonowania.
Dzięki @Mariusz Właśnie to spostrzegłem. Okazało się że S2S układa mi nieładne META Keywords. Musze z tym powalczyć...
Tylko jedno pytanie, czy jest jakaś opcja hurtowego skasowania META Keywords dla produktów? Trochę słabo wygląda robienie tego ręcznie dla tysiąca produktów....
Podbiję temat, tzn. czy ktoś zna odpowiedź na moje powyższe pytanie? Code: Czy jest jakaś opcja hurtowego skasowania META Keywords dla produktów?
Wydaję mi się, że najlepszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z Centrum Wymiany Danych, gdzie będziesz mógł wyeksportować informacje na temat tych pól dla wszystkich swoich produktów do pliku CSV. Następnie za pomocą edytora (np. Excel) będziesz mógł poprawić lub usunąć informacje z tych pól i zaimportować plik CSV ponownie do sklepu Click Shop. Spowoduje to, że wartości dla pól odnośnie pozycjonowania zostaną zaktualizowane we wszystkich produktach.
Też o tym myślałem ale bałem się spróbować. W każdym razie utworzyłem nowy profil w Centrym Wymiany Danych - tylko dla META tagów. Po kilkunastu nieudanych próbach obróbki csv w Excelu (problem z apostrofami tekstu, usuwaniem zer z numeru produktu) użyłem narzędzia ze strony http://www.convertcsv.com/csv-viewer-editor.htm i to pięknie zadziałało. Tak więc w końcu jeden problem mniej...
Daj znać czy Ci się udało... Ja gdy wyeksportowałam pliki, a potem je zaimportowałam, to straciłam wszystkie opisy w produktach...
Tak jak pisałem, udało się ale byłem ostrożny, haha: - eksportowałem tylko te dane, które miałem edytować (nowy profil) - edytowałem kopię wyeksportowanego pliku (zachowałem backup który mogłem użyć w przypadku nieprawidłowego importu edytowanego pliku) - porównałem formatowanie pliku po edycji z plikiem oryginalnym w prostym edytorze (Notatnik, Apple Text). Tak wykryłem błędy formatowania Excela i użyłem wspomnianego narzędzia online - i dopiero wtedy importowałem do sklepu nowy plik csv Zajęło mi to 1,5h (przez błędy Excela) zamiast ręcznej edycji ponad 1000 produktów.