ROZWIĄZANE Nowe aplikacje w Click Shop (błedy przy wtyczce facebook)

Discussion in 'Sklep internetowy eSklep' started by domowykosmetyk, Jan 28, 2017.

  1. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Messages:
    104
    Likes Received:
    3
    Home uruchomiło sklep na facebook jako aplikacja. Niestety nie działa. Dwa razy zgłaszałam i nadal nic.
    Czy ktoś skonfigurował go u siebie?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    Ups. Zgłaszam i testuję. Jest późna godzina więc odezwę się do Ciebie jutro, maksymalnie w poniedziałek. Nie widzę zgłoszeń w tym temacie więc albo sytuacja jednostkowa albo jeszcze aktualizacja się propaguje na serwerach.

    FEEDBACK-1043
     
  3. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Messages:
    104
    Likes Received:
    3
    W moim sklepie kiedy próbuje konfigurować dostaje komunikat "pakiet twojego sklepu nie obsługuje sklepu na Facebooku. Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta by zmienić pakiet na wyższy." Tak wiec zadzwoniłam i zapytałam się czy jest wyższy pakiet niż Click shop premium bo ja taki mam. Zgłaszałam w piątek raz, wczoraj drugi raz i słyszę ze wasz system widzi mój sklep jako zwykły a nie premium choć faktycznie mam wykupiony premium.
     
    Last edited: Jan 29, 2017
  4. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Messages:
    104
    Likes Received:
    3
    Zapomniałeś o mnie?
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    Z informacji które posiadam, błąd po stronie aktualizacji. Czyli czekamy na info zwrotne i rozwiązanie. Proszę o cierpliwość.
     
  6. Goldlux24

    Goldlux24 Bystrzak

    Messages:
    66
    Likes Received:
    18
    Po kontakcie z BOK home dostałem wiadomość - Skontaktujcie się z Facebookiem. Trochę przykre, biorąc pod uwagę, że aplikacja jest autorstwa home..
     
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    Po mojej stronie otrzymałem potwierdzenie, że wszelkie zgłaszane błędy dotyczące wtyczki Facebooka powinny zostać rozwiązane na końcu zeszłego tygodnia. Czy zgłaszane błędy odnośnie tej wtyczki jeszcze u was występują?

    @Goldlux24 czy mógłbyś mi napisać w prywatnej wiadomości godzinę kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta, abym mógł po swojej stronie zając się sprawą tej niepoważnej sugestii przekazanej przez konsultanta? Próbowałem samodzielnie znaleźć ten kontakt, aby przekazać odpowiednie feedback naszemu pracownikowi, ale niestety nie udało mi się znaleźć tej rozmowy/wątku.
     
  8. akruu

    akruu Nowy użytkownik

    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Witam, orientuje się ktoś może co oznaczać ten błąd ?
    "Aplikacja nieskonfigurowana: Ta aplikacja jest jeszcze w trybie deweloperskim i nie masz do niej dostępu. Zaloguj się na koncie zarejestrowanego użytkownika testowego lub poproś administratora aplikacji o uprawnienia."
     
  9. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Messages:
    104
    Likes Received:
    3
    Napisałam do home e-mail i kilka dni temu otrzymałam taką informację :

    > "Aplikacja nieskonfigurowana: Ta aplikacja jest jeszcze w trybie
    > deweloperskim i nie masz do niej dostępu. Zaloguj się na koncie
    > zarejestrowanego użytkownika testowego lub poproś administratora aplikacji
    > o uprawnienia."

    Zgadza się, bo wspomnianą aplikację w ustawieniach facebooka należy włączyć/ustawić dostępność/widoczność dla wszystkich użytkowników.
     
  10. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Messages:
    104
    Likes Received:
    3
    INFORMUJĘ WSZEM I WOBEC, ŻE URUCHOMIŁAM SKLEP NA FACEBOOK.

    W sklepie nadal wyskakuje ten sam komunikat co powyżej.
     
  11. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    @domowykosmetyk czy komunikat błędu nadal u Ciebie występuje? Jesli tak, to przeslij prosze w prywatnej wiadomosci do mnie informacje, w ktorym miejscu moge zobaczyc ten komunikat błędu.

    Z innej beczki mam taką sugestię, ponieważ zakładka facebook ukryła się pod warstwą menu i na moim ekranie nie widać całej zakładki facebook. Przyczyną jest najprawdopodobniej ten kod:
    Code:
    .menu {
        padding: 5px 0 0;
        z-index: 10;
        position: relative;
    }
    Jeśli usuniemy wartość "z-index: 10;" (cała trzecia linijka) to zakładka facebook zaczyna sie dobrze u mnie wyświetlać na ekranie. Sugeruję sprawdzić czy wartość z-index jest w tym miejscu potrzebna.

    Ewentualnie można zmienić wartość z-index na odpowiednią wartość (powinna być mniejsza niż 5, ponieważ warstwa odpowiedzialna za zakładkę facebook ma z-index równe 5). Ewentualnie można zwiększyć wartość z-index przy zakładce facebook, wtedy wartość powinna być większa niż 10, przykład kodu poniżej:

    Code:
    @media (min-width: 800px)
    #facebook {
        z-index: 11;
    }
     
    domowykosmetyk likes this.
  12. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Messages:
    104
    Likes Received:
    3
    OD kilku godizn jest ok.
    Ale wczoraj, jak konfigurowałam sklep robiłąm to wg instrukcji z POMOC HOME i mimo skonfigurowania sklepu komunikat na stronie sklepu (home był).
    Teraz spróbowałam i już przeszło wszystko dobrze. Mak komunikat w sklepie że sklep na facebook jest założony.
    Być może porgramiście coś jeszcze poprawili albo ....sama nie wiem co.

    Ok, sprawdzę i usunę ak sugierujesz. Tak zakłądka ukryła się i wygląda to ble...
    Dam znać jak zrobię
    Dziękuję
     
  13. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Messages:
    104
    Likes Received:
    3
    Ok, zrobiłam. To znaczy usunęłam
    z-index: 10;
    i jest ok.
    A swoją drogą chyba sklep który wczoraj skonfigurował wg isntrukcji z pomoc home to nie konfiguracja dodanej aplikacji.
    Jak dziś weszłam w aplikację i skonfigurowałam to założyłam kolejny sklep.
     
  14. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    W sprawie dalszych problemów z wtyczką sklepu na Facebooku, proszę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, np. za pośrednictwem formularza kontaktowego: https://home.pl/formularz-kontaktowy
     
  15. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Messages:
    104
    Likes Received:
    3

Share This Page