jak w temacie. Skonfigurowalam sklep z Facebook. No i działa ale nie na telefonach. Wysłałam prośbę do pomocy home ale kazali mi szukac pomocy na Facebook lub zgłosić problem tu na forum. Przy okazji odkryłam ze również aplikacja instagramu na telefonach jest niewidoczna. Czy ktoś potrafi mi pomóc?
Podaj proszę adres sklepu tutaj w temacie na forum, aby inni użytkownicy również mogli to sprawdzić. Sprawdziłem Twój sklep i wygląda na to, że wtyczka dotycząca facebooka (wyświetla się po prawej stronie) już została tak zaprojektowana, aby automatycznie znikała na urządzeniach mobilnych. Odpowiada za to ten fragment kodu: Code: @media (max-width: 800px) { #facebook { visibility: hidden; } Powoduje on, ze jeśli szerokość ekranu będzie wynosić 800px lub bedzie mniejsza, to element facebook zostanie ukryty na stronie sklepu.
można zastosować display:block i powinno działąć, ale nie polecam tego rozwiązania, lepiej w mobilnej pokazać ikonkę lubię to np z licznikiem lubiących, bez pełnego okienka facebooka, które o dziwo nie wszędzie da się na mobilnych zamknąć.
chyba nie zrozumiałeś mnie albo ja źle wyraziła się. Nie chodzi mi o pasek FACEBOOK któy jest ruchomy po prawej stronie ekranu w sklepie. W ostatniej aktualizacji udostępniliście aplikację SKLEP NA FACEBOOK. Skonfigurowałam ją ale sklep na facebook widoczny jest tylko na komputerach.
@TheL miał na mysli tyle, że nie możemy zmienić jak będzie wyświetlać się ta aplikacja na samym Facebooku. Tak już działa facebook, że ukrywa sklep na FB na urzadzeniach mobilnych.
Czyli to nie złe ustawienie tylko złośliwość Facebook? Nie chce mi się w to wierzyć. Czemu ma to służyć? Klienci do mnie maja pretensje. Na prawdę nie da się nic zrobić?
Nie masz wpływu na to co dzieje się już na samym Facebooku, sklep pozwala tylko na integrację, ale narzędzia są już Facebookowe.
Odgrzeję temat, bo właśnie zainteresowałem się sklepem na FB ale po instalacji w zakładce Konfiguracja w panelu sklepu pojawia się komunikat: "Konfiguracja Sklepu na Facebooku: błąd certyfikatu SSL". Wydawało mi się, że mam SSL w moim sklepie, ale wygląda na to, że jednak nie... czy może chodzi o coś innego?
@atinstalacje może posiadasz certyfikat SSL, ale nie aktywowałeś go jeszcze w swoim sklepie. Po zamówieniu certyfikatu SSL, należy go aktywować i następnie odpowiednio skonfigurować sklep, aby mógł z niego korzystać. Sprawdź proszę ten artykuł: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/bezpieczne-polaczenie-ssl-w-sklepie-internetowym-click-shop
sam zakupiony certyfikat należy ustawić dla domeny, poczekać na jego akceptację, a następnie zainstalować na serwerze sklepu, bez tego widnieje tylko w panelu usługa certyfikatu. Po tym należy w sklepie ustawić wymuszenie adresu na https
Właśnie dziś rano ogarnąłem temat. Dzięki za pomoc Fejsbukowy sklep działa, pytanie, jak ustawić w nim logo (na standardowej wersji logo jest, na FB nie ma)?
Nieprawdą jest że nie można ustawić logo w sklepie na facebooku---> wchodzisz w panelu --> konfiguracja--> wygląd --> galeria stylów wybierasz ze stylów styl specjalny i facebook a tam masz możliwość ustawienia logo tak jak w głównym sklepie możesz skonfigurować cały wygląd
@domaszewiczl tak, ale ogólnie Facebook trochę pozmieniał i np. umożliwia utworzenie sklepu niezależnie, na który nie będziesz miał wpływu z poziomu samego sklepu. Np. w tym temacie wyjaśniamy tą konfigurację: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/uruchomic-sklep-serwisie-facebook
Podepnę się w temacie sklepu na Facebooku. Założyłem sklep na Facebooku przez aplikację w panelu administracyjnym, wszystko działa tak jak w sklepie Click Shop za wyjątkiem płatności przez Payu. Płatność PayPal działa poprawnie, natomiast Payu dochodzi do momentu przejścia do płatności i wiesza się. Pomoc home.pl podała informację, że przyczyną jest blokowanie przez Facebook. 1. Czy jest możliwość przekierowania płatności z Facebooka na stronę sklepu Click Shop na home.pl tak jak w sklepie samodzielnie zakładanym na Facebooku? 2. Lub poinformowanie kupujących, że płatność Payu na Facebooku nie działa, ale tak żeby tej informacji nie było na zwykłym sklepie? 3. Inne pomysły jak rozwiązać problem ze sklepem Facebook, bo nie chcę rezygnować z Payu? Będę wdzięczny za podpowiedzi.