Przy testach udało mi się przekroczyć pojemność skrzynki a użytkownik ten nie dostał żadnego powiadomienia o tym.
Powiadomienia wysyłane są w interwale co jakiś czas, stąd i opóźnienia. Jeśli pamięć mnie nie myli w home.pl była to po prostu godzina nocna (oczywiście skonsultuję to jeszcze dla przypomnienia).
dokładnie tak. Już kiedyś o tym rozmawialiśmy. Dobrze by było by z nowa jakością pojawiły się też nowe standardy.
Sprawdzę możliwość przyśpieszenia wysyłki powiadomień odnośnie przekroczenia pojemności. Numer sprawy: QABETA-492.
Sytuacja wygląda następująco: trzy razy dziennie sprawdzamy i wysyłamy powiadomienie o pozostałej małej pojemności (mniej niż 20mb). Zmieniamy się na lepsze i teraz będziemy to sprawdzać co trzy godziny zamiast trzy razy dziennie .
@Mariusz a czy można ustawić serwer pocztowy tak by w przypadku przepełnienia skrzynki, w czasie odsyłania wiadomości do nadawcy, wysyłał też na konto główne danego serwera? Albo powiadomienia, gdy pasek przechodzi z zielonego na żółty, oraz z żółtego na czerwony, były też wysyłane na konto główne serwera? Użytkownicy zwykle ignorują takie wiadomości, które generuje automat.
Pomysł został przekazany do analizy. Wysyłka maila dla każdego takiego zdarzenia może spowodować zwiększenie liczby takich automatycznych powiadomień, dlatego najprawdopodobniej będzie to jakoś ograniczone. Sugestia bardzo nam się spodobała i będziemy nad nią pracować .