Zgłosiłem błąd/sugestię, ale nikt mi nie odpowiedział? Ze względu na przebieg realizacji konkursu ale i ilość zebranych opinii, wszystkie Wasze zgłoszenia są na bieżąco obserwowane przez zespół projektowy odpowiedzialny za BETA home.pl. W tej sytuacji my, jako administratorzy, prowadzimy dyskusję i prosimy o ewentualne doprecyzowanie informacji, ale nie informujemy o przebiegu prac nad zgłoszeniem. Jeśli więc widzicie zgłoszenie w temacie BETA home.pl, które nie zostało przez nas skomentowane, pamiętajcie, że z pewnością jest ono już analizowane. Które zgłoszenia zostaną wdrożone? Oczywiście chcielibyśmy wyeliminować wszystkie napotkane błędy, ale i wdrożyć maksymalnie dużo Waszych pomysłów, tak aby panel i strona rejestracji była jak najlepiej dopasowana do potrzeb użytkowników. Zespół projektowy ma także na względzie użyteczność danych rozwiązań (szeroko pojęty UX), więc na tym etapie trudno nam potwierdzić, czy każde zgłoszenie zostanie uwzględnione w wersji finalnej. Pamiętajmy jednak, że testy trwają kilka miesięcy, praktycznie do końca roku. W tym czasie nie tylko pracujemy nad tym co zgłaszacie, co sami "wymyślimy" i znajdziemy, ale także rozwijamy panel i serwis rejestracji o kolejne funkcjonalności i produkty zgodnie z wcześniej założonym planem. W czasie testów będziecie więc doświadczali także aktualizacji, które wniosą nowe rozwiązania i produkty. A jedna z nich już szykuje się na najbliższe dni, więc bądźcie czujni
To mam sugestię, wrzućcie gdzieś changeloga żebyśmy wiedzieli co zostało dodane/naprawione, abyśmy mogli to przetestować.
W każdym przekazanym temacie będziemy dodawać numer ticketa z naszego wewnętrznego systemu. Osoba przekazująca sugestie/błąd do ticketa będzie otrzymywać powiadomienia (czyli np. Ja lub Grzesiek), gdy zmieni się status tego ticketa po naszej stronie. Po takiej sytuacji, będziemy informować o wprowadzonych zmianach/decyzjach/komentarzach. Myślę, że będzie to dobry sposób na polepszenie komunikacji między testerami, a naszymi programistami.