ROZWIĄZANE Hasło konta w beta.home.pl nie działa w formularzu zamówienia

Discussion in 'Sugestie i zgłoszenia' started by X9DESIGN, Jul 4, 2017.

  1. X9DESIGN

    X9DESIGN Bystrzak

    Messages:
    63
    Likes Received:
    4
    Kłaniam się.

    Próbowałem właśnie zarejestrować usługę w beta.home.pl. Wybrałem odpowiedni hosting i dostosowałem odpowiednio także koszyk. Podczas kolejnego etapu trzeba podać dane logowania do konta w beta.home.pl. Niestety po przejściu podstrony z loginem, na podstronę gdzie wpisujemy hasło, wpisane poprawnie dane nie przechodzą weryfikacji (kliknięcie w przycisk 'Zaloguj się' powoduje zmiane jego tekstu na 'Weryfikuję') i na górze strony pojawia się belka z komunikatem "Uwaga: Podane dane do logowania są nieprawidłowe".

    Pomyślałem wtedy, że spróbuję wywołać zmianę hasła, więc pod przyciskiem 'Zaloguj się' kliknąłem w link 'Przypomnij hasło'. Podałem login i link do ustawienia nowego hasła przyszedł na moją skrzynkę pocztową. Niestety także po ustawieniu nowego hasła, które po zmianie działa dla panel.beta.home.pl, w formularzu zamówienia nie jest przyjmowane i proces rejestracji usługi kończy się tym samym: belka z komunikatem "Uwaga: Podane dane do logowania są nieprawidłowe".
     
  2. X9DESIGN

    X9DESIGN Bystrzak

    Messages:
    63
    Likes Received:
    4
    EDIT: Błąd, okazuje się, pojawia się w przypadku kiedy usługę rejestrujemy z kodem promocyjnym na konto, na które inny kod promocyjny był wcześniej zastosowany. Próba przejścia tej samej rejestracji na dane innej osoby, tj. zakładaniu nowego konta przeszło. To oznacza, że jeśli próbujesz zastosować kod promocyjny na konto, na którym wcześniej kod inny został zastosowany, to formularz logowania będzie odrzucał dane logowania do niego wprowadzane. Jak rozumiem po prostu pojawia się zły komunikat przy logowaniu. Zamiast ten, w którym byłoby np. napisane "Uwaga: To konto skorzystało już z kodu promocyjnego na identyczną usługę", pojawia się ogólnikowe standardowe "Uwaga: Podane dane do logowania są nieprawidłowe".
     
    Last edited: Jul 4, 2017
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    Dziękuję za wiadomość. Wystawiłem zgłoszenie do naszego zespołu w celu konsultacji (numer zgłoszenia: QABETA-529).

    [​IMG]
     
  4. X9DESIGN

    X9DESIGN Bystrzak

    Messages:
    63
    Likes Received:
    4
    Dziękuję. Wysłałem także do Ciebie PW.
     
    Mariusz likes this.
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    Potwierdzamy występowanie tego błędu. Nasz zespół go analizuje.
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    Otrzymałem informacje, że problemy z logowaniem zostały rozwiązane. Temat był związany z kuponami (QABETA-841). Zmieniliśmy zasady ich używania i teraz będzie możliwe użycie kilku kuponów na 1 koncie.
     

Share This Page