ROZWIĄZANE Problem z pocztą na nowym serwerze

Discussion in 'Poczta home.pl' started by sol-design, Jul 21, 2017.

  1. sol-design

    sol-design Nowy użytkownik

    Messages:
    2
    Likes Received:
    1
    Witam, parę dni temu stworzyłam stronę w clickweb i przeniosłam domeny z home na nowy serwer clickweb, skonfigurowałam tam pocztę biuro@ (we wszystkich domenach).

    Problem polega na tym, że nie mogę znaleźć poprzedniej korespondencji na poczcie. W usłudze clickweb wyświetla mi zajętość poczty 88%, a Mailbox 0% zajętego miejsca. Jak to powiązać? i czy jest możliwość dostania się do tej starej poczty?
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    Najprawdopodobniej wiadomości znajdują się na skrzynce e-mail, która znajduje się na poprzednim serwerze, z którego przepięłaś domenę na nowy serwer Click Web.

    Pod tym adresem: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-przeniesc-skrzynki-e-mail-pomiedzy-serwerami-w-home-pl#5 znajduje się instrukcja jak przenieść wiadomości e-mail pomiędzy serwerami za pomocą webmaila, czyli https://poczta.home.pl

    Natomiast w wiadomości prywatnej przesłałem do Ciebie dane konfiguracyjne dla konta zewnętrznego, które będziesz musiała utworzyć na nowej skrzynce, aby pobrać wiadomości z poprzedniej skrzynki (z poprzedniego serwera).
     
    sol-design likes this.
  3. sol-design

    sol-design Nowy użytkownik

    Messages:
    2
    Likes Received:
    1
    Bardzo dziękuję za tak szybką i wyczerpującą odpowiedź. Szczęśliwie dostałam się do starej korespondencji.
     
    casar likes this.
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    Dziękuję za wiadomość. Ustawiam w takim razie temat na forum jako rozwiązany.
     

Share This Page