ROZWIĄZANE Proces zamawiania certyfikatu

Discussion in 'Sugestie i zgłoszenia' started by Mruczek, Aug 25, 2017.

  1. Mruczek

    Mruczek Zaglądacz

    Messages:
    12
    Likes Received:
    3
    Opcje związane w SSL nie pojawiają się w panelu jeśli nie mieliśmy żadnego SSL i kupujemy nowy. Trzeba się przelogować do panelu i wtedy dopiero można coś zrobić z certyfikatami.

    I druga sprawa związana z procedurą. W oknach związanych z aktywacją certyfikatów SSL jest "dziwny" link. Prowadzi w dziwne miejsce i wydaje się być zbędny zwykłemu śmiertelnikowi.

    home06.jpg
     
  2. kcieslak

    kcieslak Artysta

    Messages:
    278
    Likes Received:
    67
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    Sprawa związana z dziwnym linkiem zostanie przez nas poprawiona w ramach ticketa: QABETA-413.

    Zgłosiłem tę kwestię do naszego zespołu (numer zgłoszenia: QABETA-936). Wrócę tutaj do tematu na forum, jak uzyskam informacje zwrotne. W wystawionym zgłoszeniu dodałem informacje, że może być to powiązane również z tym tematem: https://forum.home.pl/threads/anulowanie-uslugi-a-jego-menu.2287/

    [​IMG]
     
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    Wskazane id ekranu oraz linki nie są już widoczne.

    W chwili obecnej ekran certyfikatów został przebudowany i został dodany przycisk Odśwież. Można go użyć, aby odświeżyć listę certyfikatów, informacje o statusie certyfikatu itp. Uznajemy temat za rozwiązany.
     

Share This Page