Opcje związane w SSL nie pojawiają się w panelu jeśli nie mieliśmy żadnego SSL i kupujemy nowy. Trzeba się przelogować do panelu i wtedy dopiero można coś zrobić z certyfikatami. I druga sprawa związana z procedurą. W oknach związanych z aktywacją certyfikatów SSL jest "dziwny" link. Prowadzi w dziwne miejsce i wydaje się być zbędny zwykłemu śmiertelnikowi.
O drugiej pisałem tutaj: https://forum.home.pl/threads/certyfikat-ssl-opis-odnosnik-z-pomocy.2205/ A pierwsza sprawa może być powiązana trochę z tą: https://forum.home.pl/threads/anulowanie-uslugi-a-jego-menu.2287/ (ale tu akurat mamy odwrotną sytuację)
Sprawa związana z dziwnym linkiem zostanie przez nas poprawiona w ramach ticketa: QABETA-413. Zgłosiłem tę kwestię do naszego zespołu (numer zgłoszenia: QABETA-936). Wrócę tutaj do tematu na forum, jak uzyskam informacje zwrotne. W wystawionym zgłoszeniu dodałem informacje, że może być to powiązane również z tym tematem: https://forum.home.pl/threads/anulowanie-uslugi-a-jego-menu.2287/
Wskazane id ekranu oraz linki nie są już widoczne. W chwili obecnej ekran certyfikatów został przebudowany i został dodany przycisk Odśwież. Można go użyć, aby odświeżyć listę certyfikatów, informacje o statusie certyfikatu itp. Uznajemy temat za rozwiązany.