1) W jaki sposób można zmienić sposób sortowania opinii o produkcie bezpośrednio dodawanych przez klientów (wykorzystując system sklepu). Aktualnie jest od najstarszych (u góry) do najnowszych. Mim zdaniem (przynajmniej ja tak chcę) powinno być na odwrót - klient najpierw widzi nowe opinie, a potem coraz starsze. (Na razie szukam wskazówek w pliku comments.tpl) 2) Druga kwestia, trudniejsza. Jak ograniczyć ilość opinii o produkcie do np.: 10 na stronę? Pozdrawiam
@maly-7 niestety nie ma takich opcji wbudowanych w sklepie, wymagana byłaby zaawansowana edycja plików .tpl szablonu. W tej chwili nie jestem w stanie Ci w tym pomóc, ale może ktoś na forum mnie uprzedzi.
Niedobrze. Teraz to kiepsko wygląda. Wystarczy, że ma się więcej opinii o produkcie i cała strona produktu robi się ogromna. A co w przypadku, gdyby miało się tych opinii kilkadziesiąt/kilkaset?
Napiszę szczerze, że nie trafiłem jeszcze na sklep Click Shop, który miałby dodaną tak dużą ilość opinii do produktu. Rozmawiam na ten temat z kierownikiem produktu, przeanalizujemy ten temat i na podstawie wyniku analizy zdecydujemy czy wdrożymy możliwość stronicowania/paginacji opinii przy produktach.
Wystarczy dać rabat kilka % za dodanie opinii/recenzji produktu i już w sklepie pojawia się sporo komentarzy. Na takiej samej zasadzie działają inne sklepy i instytucje, takie jak cinkciarz który obniża kurs zakupionych walut po dodaniu opinii. W mojej ocenie brak stronnicowania opinii przy produktach jest sporym niedopatrzeniem.
A ja się podłącze, jak pokazywać opinie bez daty dodania? Może to częściowo załatwi sprawę autora tematu, dla mnie wystarczy.
Podaj proszę link do przykładowego produktu z dodaną opinią. Może uda nam się ukryć datę przy opiniach.