ROZWIĄZANE Sklep jest w trybie podglądu - tekst cały czas widoczny w stopce

Discussion in 'Sklep internetowy eSklep' started by doleq, Sep 14, 2017.

  1. doleq

    doleq Zawodowiec

    Messages:
    86
    Likes Received:
    7
    Zauważyłem że przy stopce mam cały czas napis
    "Sklep jest w trybie podglądu"

    Co jest problemem? Sprawdzałem na dwóch komp.
    www.dolejsz.pl

    Zrzut ekranu 2017-09-14 o 22.53.44.png
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    @doleq usunęliśmy wskazany napis z Twojego sklepu. Sam sobie to ustawiłeś i było trochę namieszane w CSS. Zmiany, które spowodowały wyświetlanie tego napisu zostały wprowadzone w wersji 1.8.11 - informowaliśmy o tym w plikach diff, które podajemy podczas aktualizacji szablonów Click Shop. W tym momencie już napis nie jest wyświetlany. Proszę o weryfikacje.
     
  3. doleq

    doleq Zawodowiec

    Messages:
    86
    Likes Received:
    7
    Super, dziękuję bardzo :)
     
    Mariusz likes this.
  4. Wovi

    Wovi Zaglądacz

    Messages:
    11
    Likes Received:
    3
    Witam,
    Mógł bym o to samo prosić u nas ?:)
    Matryce.Eu
    U nas nikt plików CSS nie rusza, a tak to bym wiedział.
     
    doleq likes this.
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    Wystawiłem zgłoszenie do naszego specjalisty ds. Click Shop, aby poprawił ten napis również u Ciebie w sklepie. Numer zgłoszenia: QA-45387
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    Informuję, że stopka w Twoim sklepie została poprawiona. Na Twój kontaktowy adres e-mail powinieneś otrzymać wiadomość od Biura Obsługi Klienta potwierdzającą wykonanie zmian.
     
    Wovi likes this.
  7. erenka

    erenka Zaglądacz

    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Dzień dobry,
    u nas podobnie, raczej nikt nie grzebał w plikach...., proszę o usunięcie tegoż napisu.
    Dziękuję bardzo!
     
  8. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    Proszę wyślij do mnie w wiadomości prywatnej informacje, na którym sklepie mamy to poprawić (np. adres sklepu).

    edit: dziękuję za podesłanie nazwy sklepu. W drodze wyjątku wskazany sklep również poprawimy. Proszę tylko, aby następni klienci samodzielnie się zgłaszali z tym problemem za pomocą formularza kontaktowego.
     
    erenka likes this.
  9. erenka

    erenka Zaglądacz

    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Dziękuję Panie Mariuszu.
     
  10. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team

    Messages:
    973
    Likes Received:
    108
    @erenka poprawki została naniesiona.
     
  11. erenka

    erenka Zaglądacz

    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Dziękuję za pomoc i pozdrawiam !
     

Share This Page