ODRZUCONE Informacje o towarze dla admina

Discussion in 'Sugestie i zgłoszenia' started by pilocik, Sep 22, 2016.

  1. pilocik

    pilocik Uczestnik

    Messages:
    26
    Likes Received:
    0
    Witam.
    Jak i gdzie (jeśli jest taka możliwość) umieścić informacje o towarze ale dostępne TYLKO dla administratora ?
    Klient nie może tego widzieć.

    Przykładowo : chcę w jakimś towarze dodać informację typu " zapakuj w pudełko wymiar3 bo wymiar 2 kurier niszczy" i tego typu uwagi ułatwiające pakowanie, wysyłki i ogólną obsługę, siłą rzeczy klient nie może (bo i po co ) tego widzieć
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    Nie ma. Zgłaszam jako sugestię, ciekawy pomysł.

    Btw. rozwiązałbym to mimo wszystko atrybutem, nawet mało zrozumiałym dla klienta, ale będący szyfrem, np. przygotowanie wysyłki: opakowanie 3 i pracownik sprawdza co to znaczy, np. na żółtej karteczce na monitorze :)

    FEEDBACK-872
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    @pilocik wiem tyko, że takie komentarze są dostępne przy zamówieniach: Lista zamowien -> Klikamy PODGLĄD dla wybranego zamówienia i w tym miejscu możemy dodawać notatki do zamówienia (niewidoczne dla klienta).

    Wysłałem zapytanie o możliwość dodania takiego pola do komentowania bezpośrednio przy produktach.
     
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    @pilocik informuję, że otrzymałem przed chwilą potwierdzenie, że sugestia została zaakceptowana przez kierownika produktu i przekazana do zespołu rozwoju. Niestety nie mogę podać na tę chwilę jakiegoś potencjalnego terminu realizacji. Dam znać, gdy pojawią się jakieś dodatkowe informacje na ten temat.
     
  5. pilocik

    pilocik Uczestnik

    Messages:
    26
    Likes Received:
    0
    Ciekawe pomysły pewnie na wdrożenie czekają najdłużej ? :)
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    Wysłałem zapytanie do kierownika produktu w tej sprawie, aby zweryfikować czy są jakieś postępy związane z Twoją sugestią.
     
  7. pilocik

    pilocik Uczestnik

    Messages:
    26
    Likes Received:
    0
    podbijam wątek, w końcu mamy rocznicę tego tematu :)
     
    Last edited: Sep 21, 2017
  8. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    Z uwagi na roszady personalne na stanowisku kierownika produktu, moje poprzednie zapytanie odnośnie Tego zgłoszenia (mówiąc wprost) "zaginęło"... proszę o cierpliwość, wysłałem ponownie pytanie o status tego zgłoszenia. Obecny kierownik produktu powinien mi na nie odpisać dosłownie na dniach.
     
  9. pilocik

    pilocik Uczestnik

    Messages:
    26
    Likes Received:
    0
    ... na dniach :D
     
  10. pilocik

    pilocik Uczestnik

    Messages:
    26
    Likes Received:
    0
    i minęło kolejne kilka miesięcy :(
     
  11. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team

    Messages:
    973
    Likes Received:
    108
    @pilocik Twoja sugestia została na ten moment odrzucona z powodu małej ilości tego typu zgłoszeń.
     

Share This Page