@Grzesiek @Mariusz Nie działa opcja "Zapytaj o produkt" i gdyby nie to, że mamy wtyczkę FB Messenger i ludzie pytają przez to, to nie ma opcji aby z poziomu oglądania produktu np. niedostępnego zapytać o to kiedy będzie dostępny, Naprawcie to proszę jak najszybciej, bo tracimy klientów i zamówienia. Po wypełnieniu formularza i wciśnięciu "wyślij" nic się nie dzieje, nie ma komunikatu, wiadomość nie dochodzi.
Dodaj we własnym kodzie JS taki wpis: Code: var grecaptcha; Temat już jest weryfikowany przez Przemka, póki co takie rozwiązanie. FEEDBACK-1319
Ustawiam temat jako rozwiązany, ponieważ dodanie wskazanego kodu rozwiązało wskazaną przez użytkownika kwestie.
Witam. Moim zdaniem powinniście rozesłać do wszystkich Klientów wiadomość w której prosicie o sprawdzenie czy funkcja działa w sklepie. Gdyby nie ten wpis i fakt, że przeglądam forum pewnie nie dowiedzielibyśmy się o błędzie. Konsultowałem temat z kolegą, który odpowiada na maile i zapytania w naszym sklepie i potwierdził, że nagle dziwnie przestaliśmy otrzymywać zapytania o produkt. Jakby co to potwierdzam, że u nas dodanie do własnego JS w/w kodu faktycznie naprawia błąd.
Potwierdzam, dodanie tego "var grecaptcha" sprawiło, że maile dochodzą, Może warto zainwestować w www.supermonitoring.pl/p/monitoring które sprawdza, czy takie rzeczy działają za nas...
Dzięki za info o supermonitoring.pl. Sprawdzę temat. Z drugiej strony za coś płacimy w home.pl i skoro pojawia się problem o którym można łatwo poinformować użytkowników i rozwiązać problem, to czemu tego nie zrobić?
@kolukas @www.regałka.pl zgadzam się z wami, dodanie kodu do własnego kodu JS jest tylko rozwiązaniem doraźnym. Zgłaszane przez was niedogodności pojawiły się najprawdopodobniej po ostatniej aktualizacji sklepów. Przy najbliższej aktualizacji, niedogodność z formularzami zostanie rozwiązana globalnie we wszystkich sklepach Click Shop w naszej sieci.
U mnie również nie działa, ponadto sklep nie wysyła automatycznych maili np gdy klient się zarejestrował - choć wcześniej wysyłał. Nie mogę nawet wysłać maila testowego z poziomu sklepu. Podajcie instrukcję na laika gdzie się wkleja ten kod, żeby działał formularz kontaktowy oraz co robić z mailami? Dodam, że kiedy klient zamówił u nas produkt bez rejestracji - nie zostałem o tym mailowo poinformowany jak w przypadku zamówienia przez klienta zarejestrowanego. Czy to normalne?
@Konopny wiadomości e-mail wysyłane są na adres wskazany w panelu w ustawieniach administratora, jeśli jest to konto zewnętrzne, polecam sprawdzić np. folder SPAM lub ustawienia antyspamowe konta.
w momencie gdy chcę wysłać maila testowego otrzymuję zwrotkę: błąd podczas wysyłania 5.7.8 login incorrect. I nie ważne jest jaki podam mail do testu. A co z mailami do klientów?
Wskazany kod należy wkleić w Panelu sklepu w opcji menu: Konfiguracja -> Wygląd -> Aktywny styl graficzny -> Własny skrypt JS Po wklejeniu powyższego kodu, niedogodności z brakiem możliwości zapytania o produkt zostaną rozwiązane. Natomiast przy najbliższej aktualizacji wyprowadzimy to globalnie przy wszystkich sklepach Click Shop.
Przycisk "wyślij"zaczął działać po wklejeniu var grecaptcha; , ale niestety nadal mam problem z wysyłaniem emaili - pokazuje się Błąd podczas wysyłania e-maila. Czyli problem leży jeszcze gdzieś indziej.
Odpisałem Ci PW - sprawdź konto na www.poczta.home.pl upewnij się że login i hasło są ok, wprowadź hasło w sklepie. Zapisz.
Informuję, że w chwili obecnej wdrażamy aktualizację i w ciągu max do 7 dni aktualizacja obejmie wszystkie sklepy w naszej sieci. Informacje o trwającej aktualizacji Click Shop: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/aktualizacja-click-shop-wersji-1-8-17