ROZWIĄZANE Wybór kraju wysyłki w koszyku - zaginął

Discussion in 'Sklep internetowy eSklep' started by PapaZuluAT, Oct 23, 2017.

  1. PapaZuluAT

    PapaZuluAT Spryciarz

    Messages:
    48
    Likes Received:
    3
    Proszę o pomoc, nie wiem co się stało, że nie mam pola z wyborem kraju wysyłki w koszyku. Strefy dostaw są zdefiniowane, przypisane do form wysyłki. I jakiś czas temu działało...

    sklep https://www.serwetnik.pl

    pozdrawiam
    Wojtek
     
  2. PapaZuluAT

    PapaZuluAT Spryciarz

    Messages:
    48
    Likes Received:
    3
    Hej, a u Was jak działa wysyłka za granicę?
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    kraj-wysylki.PNG
    No jest. Jaki produkt dodajesz do koszyka? Jaka przeglądarka?
     
  4. PapaZuluAT

    PapaZuluAT Spryciarz

    Messages:
    48
    Likes Received:
    3
    Hm, no teraz jest... Dziwne. A właściwie nie dziwne - produkt, który dodawałem miał większą masę, niż określona w cenniku dostaw zagranicznych, więc dostępna była tylko dostawa polska. Dzięki za pomoc. Temat zamknięty.
     

Share This Page