Witam Szanownych, mam problem z konfiguracją poczty na Thunderbirdzie. Wyświetla się tylko komunikat jak w tytule. Nie mam pojęcia, co może być przyczyną, bo próbowałem już wszystkich konfiguracji, zarówno na IMAP jak i POP3. Dodam, że internet mam ze światłowodu od INEI.
@atinstalacje Cześć, czy możesz podać adres email który chcesz skonfigurować? Podeślę Ci od razu prawidłowe dane. Nazwę konta możesz przesłać oczywiście w wiadomości prywatnej.
@atinstalacje stawiam na jakiś niewielki błąd w danych które podajesz. Najczęściej taki komunikat widzę przy konfiguracji konta jeśli wybiorę automatyczne wykrywanie danych. Np. nazwy serwera pocztowego podawane jako imap.domena.pl, itp. Rzuć okiem na naszą dokumentację: https://pomoc.home.pl/section/produkty-i-uslugi/skrzynki-email/konfiguracja-programow-pocztowych Bazowy schemat konfiguracji opiera się o podane danych: nazwa konta/login/użytkownik: adres e-mail, np. kowalski@domena.pl nazwy serwerów pocztowych: domena.pl (bez przedrostków imap, pop3, itp.) bez SSL/bez szyfrowania hasło: do konta e-mail Jeśli chcesz korzystać z szyfrowania SSL polecam zakup certyfikatu SSL: tutaj. ~10 zł
alternatywnie: login: to adres email np. lork@lork.pl nazwy serwerów pocztowych: nazwa serwera np. serwer123456.home.pl SSL: tak - i nie trzeba płacić