W TRAKCIE Status zamówień

Discussion in 'Sklep internetowy eSklep' started by wues, Dec 20, 2017.

  1. wues

    wues Pomocnik

    Messages:
    120
    Likes Received:
    4
    Witam,
    chciałbym wprowadzić status zamówienia "podziękowanie za zakup" który będzie wysyłany do klienta gdy zostanie wszystko zrealizowane. Wprowadzam coś takiego, wklepuję własną treść natomiast przychodzi mail generowany z szablonu statusu zmiany zamówienia. Chcę jakby stworzyć osobny szablon dla tego statusu. Jeżeli istnieje taka możliwość bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
     
    Last edited: Dec 20, 2017
  2. JakubW

    JakubW eCommerce Team Moderator forum

    Messages:
    124
    Likes Received:
    13
    @wues zmiana statusu zamówienia zawsze skutkuje wysyłką wiadomości z szablonu zmiany statusu zamówienia, jakąkolwiek treścią uzupełniającą byś go nie wypełnił. Aby wysłać taką wiadomość z podziękowaniami, możesz spróbować dwoma sposobami - w bezpośrednim zamówieniu skorzystać z opcji "napisz wiadomość", w której metodą kopiuj-wklej uzupełnisz treść wiadomości.
    Ewentualnie możesz poeksperymentować z wiadomościami automatycznymi - ustanowić, że email będzie wysyłany 1 dzień po zmianie statusu zamówienia na np. "podziękowanie", ale w edycji statusu zaznaczasz, aby nie był wysyłany email o zmianie statusu. Trochę to zagmatwane, ale teoretycznie powinno zadziałać. Dzisiaj wykonałem test, czy taki email zostanie wysłany, jutro poinformuję Ciebie o tym, czy zadziałało.
     
    wues likes this.
  3. wues

    wues Pomocnik

    Messages:
    120
    Likes Received:
    4
    Super, wielkie dzięki :)


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
     
  4. wues

    wues Pomocnik

    Messages:
    120
    Likes Received:
    4
    Coś wiadomo w temacie? Dzięki!


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
     
  5. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team

    Messages:
    973
    Likes Received:
    108
    @wues jest to jeszcze weryfikowane.
     
  6. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team

    Messages:
    973
    Likes Received:
    108
    @wues informuję, iż po wykonanych przez nas testach sposób 2, czyli ustawianie wiadomości automatycznej z warunkiem działa poprawnie :)
     
  7. wues

    wues Pomocnik

    Messages:
    120
    Likes Received:
    4
    Witam, zastosowałem tą drugą opcje. W Clicku mam wysyłanie prośby o opinie na zasadzie warunku 1 dzień po zmianie statusu na wysłany. Wiadomość automatyczna nie wysyła się. Macie panowie jakieś rady?
     
  8. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team

    Messages:
    973
    Likes Received:
    108
    Rozumiem, że zmieniasz status na wysłany i po 1 dniu w logach pocztowych (konfiguracja->administracja i system->Historia wysyłek) nie widzisz takiej wiadomości przesłanej ?
    Jak tak to wyślij wiadomość z panel.home.pl do naszego biura, sprawdzimy co może być nie tak :)
     
  9. wues

    wues Pomocnik

    Messages:
    120
    Likes Received:
    4
    Dokładnie nie wysyła nic :)
     
  10. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team

    Messages:
    973
    Likes Received:
    108
    @wues, aby system automatycznie wysłał wiadomość zamówienie powinno być opłacone dopiero wtedy zmieniamy status i zostanie wówczas wykonany warunek np. po 1 dniu od zmiany statusu zostanie wysłana wiadomość,
     
  11. wues

    wues Pomocnik

    Messages:
    120
    Likes Received:
    4
    Ceny świecą się na zielono wiec zamówienia są opłacone ale mimio to nie wysyła


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
     
  12. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team

    Messages:
    973
    Likes Received:
    108
    @wues prześlij do nas wiadomość email z poziomu panel.home.pl (centrum pomocy->wiadomości i komunikaty) z rzutem ekranu z Twojej konfiguracji. Sprawdzimy ją dokładnie :)
     
  13. wues

    wues Pomocnik

    Messages:
    120
    Likes Received:
    4
    Wysłałem wiadomość w sprawie tego tematu i jeszcze jednego który nie został rozwiązany pozdrawiam :)


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
     

Share This Page