Hmm, przy zakupie w opcji "przelew" w emailu który idzie do klienta brakuje numeru konta... poniżej foto: Natomiast na stronie przy składaniu zamówienia się wyświetla: W Konfiguracja > Sprzedaż > Płatności > Przelewy mam uzupełniony numer konta: Czy jeszcze jakieś pole z numerem konta powinienem wypełnić? Mam w formatce maila wbić na stałe numer konta? - to rozwiązanie wydaje mi się mało eleganckie bo klienci z innymi formami płatności mogą być wprowadzeni w błąd.
@MateuszŁ sprawdź, czy w konfiguracji płatności przelew w komunikacie email masz podany wpis odpowiadający pobraniu numeru rachunku bankowego. Chodzi o wpis Code: {payment_form} , jeżeli nie masz tego to dopisz
Przepraszam, że się podłączę, ale mam podobny problem i dodanie "{payment_form}" nie pomaga. w edytorze mam, a w emailu wyglada to tak: dodam, że w W Konfiguracja > Sprzedaż > Płatności > Przelewy mam uzupełniony numer konta.