ROZWIĄZANE Numer konta w wiadomości email po zamówieniu

Discussion in 'Sklep internetowy eSklep' started by MateuszŁ, Apr 17, 2018.

  1. MateuszŁ

    MateuszŁ Uczestnik

    Messages:
    28
    Likes Received:
    6
    Hmm, przy zakupie w opcji "przelew" w emailu który idzie do klienta brakuje numeru konta...

    poniżej foto:
    [​IMG]

    Natomiast na stronie przy składaniu zamówienia się wyświetla:

    [​IMG]

    W Konfiguracja > Sprzedaż > Płatności > Przelewy mam uzupełniony numer konta:
    [​IMG]

    Czy jeszcze jakieś pole z numerem konta powinienem wypełnić?

    Mam w formatce maila wbić na stałe numer konta? - to rozwiązanie wydaje mi się mało eleganckie bo klienci z innymi formami płatności mogą być wprowadzeni w błąd.
     
  2. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team

    Messages:
    973
    Likes Received:
    108
    @MateuszŁ sprawdź, czy w konfiguracji płatności przelew w komunikacie email masz podany wpis odpowiadający pobraniu numeru rachunku bankowego. Chodzi o wpis
    Code:
    {payment_form}
    , jeżeli nie masz tego to dopisz :)
     
    dlamalejdamy and MateuszŁ like this.
  3. MateuszŁ

    MateuszŁ Uczestnik

    Messages:
    28
    Likes Received:
    6
    dzięki, rzeczywiście brakowało tam tego zapisu
     
  4. dlamalejdamy

    dlamalejdamy Nowy użytkownik

    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Przepraszam, że się podłączę, ale mam podobny problem i dodanie "{payment_form}" nie pomaga.
    edytor.JPG

    w edytorze mam, a w emailu wyglada to tak:

    email.JPG
    dodam, że w W Konfiguracja > Sprzedaż > Płatności > Przelewy mam uzupełniony numer konta.
     
  5. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Messages:
    2,403
    Likes Received:
    535
    Code:
    {account_number}
    
     
    Mariusz and dlamalejdamy like this.
  6. dlamalejdamy

    dlamalejdamy Nowy użytkownik

    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    super, działa! DZIĘKUJĘ!
     

Share This Page