ROZWIĄZANE Maile ze sklepu trafiają w SPAM

Discussion in 'Sklep internetowy eSklep' started by lukbal, Jan 8, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lukbal

    lukbal Wyjadacz

    Messages:
    90
    Likes Received:
    2
    Dzień dobry,

    Kilku klientów dało mi znać, że nie otrzymali maili po dokonaniu zakupu, ale jak się okazało trafiły one u nich do SPAM-u.
    A teraz najlepsze - mail do mnie z mojego sklepu (oczywiście home) trafił do spamu poczty którą mam na home.pl :)

    Wiem o klientach korzystających z poczty onet i wp, a teraz jeszcze home...

    Czy coś można z tym zrobić żeby maile nie trafiały do SPAMu ?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
  3. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team

    Messages:
    973
    Likes Received:
    108
    @lukasz.balkowiec Bardzo częstą przyczyną trafiania wiadomości do SPAM jest słaba reputacja adresu IP usługi hostingowej na której posiadasz pocztę. Możesz spróbować dodać rekord SPF do swojej domeny a w celu dokładnej analizy napisz do naszego zespołu wiadomość email.
     
  4. lukbal

    lukbal Wyjadacz

    Messages:
    90
    Likes Received:
    2
    Pocztę mam na hostingu Home.pl .

    Gdzie i jak mam dodać rekord SPF do swojej domeny?
     
  5. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team

    Messages:
    973
    Likes Received:
    108
    @lukasz.balkowiec napisz do naszego zespołu wiadomość email lub skontaktuj się telefonicznie to dokładnie przeanalizujemy czy to na pewno pomoże, ponieważ na forum nie umożliwia mi żadnej metody autoryzacji w celu dokładnej analizy.
     
  6. lukbal

    lukbal Wyjadacz

    Messages:
    90
    Likes Received:
    2
    ok, wlasnie napisalem
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page