ROZWIĄZANE Anulowanie zamowienia + zwrot produktow do magazynu

Discussion in 'Sklep internetowy eSklep' started by bellita, Mar 16, 2018.

  1. bellita

    bellita Stały bywalec

    Messages:
    39
    Likes Received:
    2
    Witam, Czy byloby mozliwe zeby dodac opcje, ktora pozwala na automatyczny zwrot produktow do magazynu w przypadku gdy zamowienie jest anulowane lub ma status zwrot?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    Last edited: Mar 16, 2018
  3. bellita

    bellita Stały bywalec

    Messages:
    39
    Likes Received:
    2
    No niby tak ale ten sposob jest mocno pogmatwany. Czy nie mozna byloby zrobic takiej opcji przy zmianie statusu na typ: Zamkniete (niezrealizowane) ze zwraca produkty do magazynu?
     
  4. papux

    papux Laureat

    Messages:
    402
    Likes Received:
    114
    Ten sposób jest nie tyle pogmatwany co nielogiczny.
    Nie znam nikogo kto usuwa zamówienia jakiekolwiek.
    Zamówienie niezrealizowane to nadal zamówienie choć przyznaje że tym nie powinien zajmować się system sprzedażowy a program magazynowo kasowy.
     
  5. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team

    Messages:
    973
    Likes Received:
    108
    @bellita @papux pracujemy nad zupełnie nowym mechanizmem zwrotów, wstępna data wprowadzenia jest przewidziana na 2 kwartał tego roku.
     
  6. Magic_boss

    Magic_boss Stały bywalec

    Messages:
    41
    Likes Received:
    1
    Witam

    Dwa lata o dalej nie zostało to rozwiązane.

    Pozdrawiam
    Tomasz
     
  7. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    Czy możesz rozwinąć jakiego rozwiązania dokładnie szukasz? Zwrot produktów czy anulowanie zamówienia nie powoduje jego usunięcia. Wymaga jednak ręcznej obsługi ze względu na konieczność wskazania produktów, które są zwracane.
     
  8. Magic_boss

    Magic_boss Stały bywalec

    Messages:
    41
    Likes Received:
    1
    Aby przy anulowaniu zamówienia wszystkie produkty wracały na magazyn. Teraz aby to osiągnąć albo trzeba kasować całe zamówienie albo poszczególne produkty. Zdaża się tak że za dwa dni klient dzwoni i mówi że chce jednak zrealizować zamówienie a produkty zostały usunięte z zamówienia.
     
  9. JakubW

    JakubW eCommerce Team Moderator forum

    Messages:
    124
    Likes Received:
    13
    @Magic_boss niestety plany związane wprowadzeniem nowego mechanizmu zwrotu musiał zostać przesunięty w czasie. Na chwilę obecną nic w tym zakresie się nie zmieniło - zwrot wykonasz albo usuwając całe zamówienie, albo ręcznie w zarządzaniu transakcją dla pojedynczych pozycji w zamówieniu. Wysłałem jednocześnie zapytanie do działu rozwoju, czy i na kiedy są planowane zmiany w tym zakresie i wrócę do Ciebie z odpowiedzią w najbliższym czasie.
    Jeśli zdarzają się u Ciebie przypadki, gdy po usunięciu zamówienia klient chciałby do niego wrócić, to zawsze możesz do historii wysyłek wiadomości emailowych do konkretnego kupującego - to jest najszybszy sposób, aby zweryfikować jakie produkty usuniętego zamówienia kupujący dodał do koszyka.
     

Share This Page