ROZWIĄZANE edycja informacji po zakupie

Discussion in 'Sklep internetowy eSklep' started by prospeed, Mar 18, 2021.

  1. prospeed

    prospeed Praktyk

    Messages:
    34
    Likes Received:
    3
    W którym miejscu jest plik i można z niego usunąć Za chwilę otrzymasz email z prośbą o jego potwierdzenie.

    Klient ma takie info zaraz po złożeniu zamówienia i czeka na emial od nas a my takich nie wysyłamy. Zrzut ekranu zaraz po złożeniu zamówienia
     

    Attached Files:

    • 1.jpg
      1.jpg
      File size:
      41.3 KB
      Views:
      379
  2. machum93

    machum93 Znawca

    Messages:
    225
    Likes Received:
    28
    @prospeed tą informację znajdziesz w edycji szablonów wiadomości email wysyłanych z poziomu sklepu.
    Dodatkowo zachęcam do przejścia w edycję statusów zamówień bo niektóre mają domyślnie ustawione treści, które wysyłane są do klientów po uruchomieniu statusu
     
  3. prospeed

    prospeed Praktyk

    Messages:
    34
    Likes Received:
    3
    No właśnie przejrzałem już wcześniej szablony email i nie ma tam szablonu bo to nie szablon email ale informacja na monitorze po złożeniu zamówienie się pojawia ! To nie jest w emailu ! I w tej informacji chcę usunąć tą informację.
     
  4. machum93

    machum93 Znawca

    Messages:
    225
    Likes Received:
    28
    Ok wybacz mialem inna rzecz na myśli, jeżeli chodzi o wyświetlanie wiadomości na ekranie to będziesz to mial w edycji form płatnosci. W każdej formie aktywnej musisz to zmienić
     
    prospeed likes this.
  5. prospeed

    prospeed Praktyk

    Messages:
    34
    Likes Received:
    3
    Super to jest to !! Dzięki !! A tyle szukałem :)
     

Share This Page