Witam, Przesiadłem się na pocztę webową z klienta Thunderbird i powstał dosyć spory problem. Za każdym razem jak wyślę mail otrzymuję informację: Wiadomość została pomyślnie wysłana, jednak nie udało się jej skopiować do folderu z wiadomościami wysłanymi. W głównych katalogach znajdują się: Skrzynka odbiorcza, Spam, Kosz W sekcji "Moje foldery" (pewnie stworzone przez Thunderbirda, ale nie jestem pewny) są: Drafts, Sent, Thrash. Od razu mówię, że w Thunderbirdzie konto jest już usunięte. Jak to naprawić?
W pierwszej kolejności sprawdź czy łączysz się w aplikacji Thunderbird za pomocą połączenia SSL/bez SSL. Jeżeli odszukasz stosowną informację - zmień konfigurację na odwrotną (czyli jeśli z SSL, to testowo zmień na bez SSL i odwrotnie). W bardzo wielu przypadkach z jakimi się spotkałem wina leżała po stronie łącza internetowego i utraty pakietów, a to w przypadku SSL (z dodatkową narzutą danych) jest wrażliwe i wpływa na fakt zapisywania wiadomości po IMAPie.
Zakładam jednak, że chce skorzystać z Thunderbirda, Podałem więc przykładowe rozwiązanie, które niejednokrotnie mi pomogło przy różnych serwerach pocztowych EDIT Mea culpa, oczywiści chodzi o klienta webowego. W tej sytuacji potrzebna jest dokładna analiza działania konta. Wygląda to na indywidualny przypadek.
Zdecydowanie nie chce korzystać z Thunderbirda, bo fajne (i wystarczające funkcje ma klient webowy), Pytanie jak naprawić? Zostaje tylko dump konta i stworzyć na nowo?
Sprawdź czy jesteś w stanie zrobić nowy folder w głównych o nazwie Obiekty wysłane, to ten folder odpowiada za umieszczanie w nim wiadomości wysłanych
W głównych nie mogę folderu tworzyć - tylko w elemencie "Skrzynka odbiorcza". A jak w Skrzynka odbiorcza próbuję utworzyć "Obiekty wysłane" to dostaję: Błąd! nazwa folderu Obiekty wysłane jest już zarezerwowana. Wybierz inną nazwę.
Hmm ciekawe gdzie ten folder wsiąkł tak jakbyś go w thunderbirdzie skasował. Sprawdź też czy w ustawieniach w poczta>>zmień subskrypcję masz ten folder dodany
@sandman - wrzuć proszę zrzut ekranu i daj znać o jakie konto chodzi, postaramy Ci się pomóc i zgłosić gdzie trzeba o ile faktycznie Thunderbird coś tu namieszał.
@Grzesiek Thunderbird potrafi skasować defaultowe foldery co już przerabiałem, on ustawia swoje foldery dla elementów wysłanych, o ile w innych aplikacjach działających na imapie łatwo zmienić folder docelowy dla elementów wysłanych to w niewielu aplikacjach webowych jest to możliwe.
Wejdz na starapoczta.home.pl i wyslij wiadomosc sam do siebie. Wejdz potem do nowego webmaila - poczta.home.pl - folder "sam" sie utworzy. Powinien.
Stau ma rację stary klient webowy sobie z tym radził. Jednak porada jest tylko dla starych użytkowników poczty, nowi nie mają dostępu do starej poczty.
Zgadza się, użytkownicy "nowo-zarejestrownych" nie mają dostępu do starej poczty (starapoczta.home.pl), ale poczekajmy co odpiszę @sandman , nawet jeśli nie będzie miał dostępu to spróbujemy coś zaradzić
Jeśli to jest prawdą to trzeba jeszcze rozwiązać problem użytkowników nie mających dostępu do starapoczta.home.pl
Uwaga! Komunikat! Każdy nowy użytkownik, który będzie miał podobną niedogodność, a nie będzie miał dostępu do Starej Poczty, może w każdej chwili zgłosić się do Biura Obsługi Klienta lub do administratorów na forum w prywatnej wiadomości. Nasi administratorzy znają sposób, aby szybko przywrócić działanie poczty w opisywanej powyżej sytuacji (bez konieczności logowania się do starej poczty - wystarczy się tylko z nami skontaktować).