Od kiedy zmieniłem MX na zewnętrzny adres mam problem z każdą nową subdomeną. Po stworzeniu nowej subdomeny i dodaniu nowej skrzynki ta skrzynkę nie działa (nie można się zalogować mimo że login i hasło są prawidłowe). Sprawdziałem MX i są ok, ale po kontakcie z waszym helpdeskim okazuje się, że MX jest dziedziczony z domeny nadrzędnej (a ja tego nie widzę). I za każdym razem muszę kontaktować z helpdeskiem aby rozwiązali problem. Problem zauważyłem co najmniej od listopada i nic w tym temacie się nie ruszyło. Jest szansa abyście to naprawili jeszcze przed wakacjami ?
Proszę o podanie nazwy domeny, której dotyczy wskazana niedogodność. Adres domeny możesz podać tutaj lub w wiadomości prywatnej.
@zHp dziękuję za przesłanie domeny w wiadomości prywatnej, proszę o cierpliwość, potrzebuję trochę czasu, aby uzyskać więcej informacji na temat Twojej konfiguracji.
Sprawdziłem przed chwilą status mojej konsultacji/zgłoszenia odnośnie konfiguracji strefy Twojej domeny. Proszę o jeszcze trochę cierpliwości, gdy uzyskam informacje zwrotne odnośnie zgłoszonej przez Ciebie sytuacji, natychmiast się z Tobą skontaktuję.
@zHp przepraszam Cię za opóźnienie, ze względów prywatnych Mariusz nie mógł Ci odpowiedzieć, za co przepraszam w jego i firmy imieniu. Sprawdziłem postępy w tej sprawie i sytuacja wygląda następująco: w chwili obecnej, zgodnie z tym co napisałeś, tego typu konfiguracja będzie poprawiana ręcznie po naszej stronie. Oznacza to w praktyce konieczny kontakt z BOK. Jednak schemat działania/konfiguracji a w zasadzie jego uproszczenie, jest już zgłoszony najdalej jak się tylko dało do osób odpowiedzialnych za działanie tej funkcjonalności. W odpowiedzi otrzymaliśmy potwierdzenie, że do wakacji, z dużym prawdopodobieństwem, rozwiązanie pojawi się. Z pewnością pokryje się to z aktualizacją kilku innych parametrów/schematów konfiguracji.
Pojawiłem się wreszcie po przerwie zdrowotnej. Proszę wybaczcie, ale byłem "odłączony" @zHp konfiguracja musi być przez nas poprawiana ręcznie dopóki nie wprowadzimy odpowiednich zmian, które zautomatyzują cały proces. Pracujemy już nad tym i taką globalną aktualizację powinniśmy wykonać w okolicach najbliższych wakacji.
@Mariusz mogę poczekać na aktualizacje do wakacji. Ale wytłumacz mi dlaczego prośba o zmianę MX trawa już ponad 24h. zgłoszone przez panel 2016-06-14 12:44:55 odpowiedź od was: 2016-06-14 22:23:43 Wspomniana domena kieruje na serwer 'serwerxxxxx', który zarejestrowany jest na innym koncie klienckim. Riposta wysłana: 2016-06-14 23:15:30 I nadal czekam na zmianę którą mógłbym zrobić w każdym panelu ale nie waszym. Dzięki waszej "uprzejmości" mam gorącą linie z klientami, którzy nie otrzymują poczty.
Przed chwilą samodzielnie zmieniłem rekord MX dla subdomeny. Przeanalizowałem wątki wysłane przez Ciebie w wiadomościach e-mail do Biura Obsługi Klienta i wykonałem przesłane przez Ciebie zgłoszenie. Bardzo przepraszam za nieporozumienie z konsultantem, który odmówił realizacji zgłoszenia. Wyjaśnimy tę sprawę po swojej stronie.
@zHp skonsultowałem przed chwilą temat z kierownikiem produktu i otrzymałem potwierdzenie, że nadal pracujemy nad poprawieniem kwestii z rekordami MX dla nowych subdomen. Termin wdrożenia został przesunięty z uwagi na skalę prac, która wymagała od nas "rozgrzebania" konfiguracji serwerów. Potrzebujemy przynajmniej jeszcze kilka tygodni (numer zgłoszenia: RR-649)
@zHp informuję, że zgłoszenie RR-649 zostało zrealizowane - wcześniejsze zgłaszane sytuacje z rekordami MX dla nowych subdomen nie powinny już występować.