Witam! Do tej pory "Pomoc premium" była częścią składową usług biznesowych. Nie wiem nawet kiedy - bo jakoś nie doświadczyłem żadnego mailingu w tym temacie - stało się to osobną odpłatną usługą, o czym dowiedziałem się przed chwilą z smsa poganiającego mnie do opłacenia faktury. Oczywiście, zrezygnowałem, bo za takie "premium" jak do tej pory serdecznie dziękuję i w sumie aż trochę się boję jak wygląda standard, skoro z premium zbyt szczęśliwy nie byłem (czas odpowiedzi, możliwość dodzwonienia się, rozwiązanie problemu). Pytanie: czy, kiedy i jak informowaliście klientów, że postanowiliście kasować za tę opcję? Zaczynacie zachowywać się jak banki, które za chwilę też zaczną pobierać prowizję za samo przekroczenie progu marmurowej siedziby...
Witam, W połowie grudnia 2015 roku rozpoczęliśmy komunikację o planowanej zmianie sposobu przydzielania statusu premium. Termin wprowadzenia zmian to 12.01.2016. Klienci byli informowani z prawie miesięcznym wyprzedzeniem o zmianach. Obecni klienci korzystający z usług linii Premium (np. serwer Business Cloud Unlimited) otrzymali usługę Pomocy Premium o ważności równej najdłużej ważnej, posiadanej usłudze z linii Premium. Od stycznia 2016 r. rozszerzyliśmy zakres świadczonego, w ramach usługi Pomoc Premium, wsparcia. Do dyspozycji klientów oddaliśmy: priorytetowe odbieranie połączeń dedykowany konsultant (tzw. Opiekun Klienta) - nowość możliwość zamówienia rozmowy pomoc zdalna – nowość dedykowany chat techniczny zniżki na Profesjonalne Usługi IT
Zadałem sobie trud i sprawdziłem całą korespondencję od Was. W tym temacie - owszem - znalazłem maila z 20.01.2016 o następującej treści: Szanowny Kliencie, od tej pory możesz korzystać ze wszystkich przywilejów użytkownika Pomocy Premium w home.pl. Oszczędność czasu Szybkie połączenie z konsultantem, krótki czas odpowiedzi na emaile, chat techniczny - to tylko niektóre z elementów usługi, dzięki którym szybko uzyskasz pomoc. Oszczędność pieniędzy Korzystając z Pomocy Premium otrzymujesz aż 50% rabatu na zakup usług Profesjonalne Usługi IT. To ogromna oszczędność w skali roku! Najlepsze wsparcie Wsparcie świadczy dla Ciebie dedykowany konsultant, doskonale znający Ciebie i Twoje usługi. Masz pewność, że pomoc którą otrzymujesz, jest na najwyższym poziomie! Poniższy numer to Twój unikalny identyfikator klienta - zachowaj go. Może być potrzebny podczas kontaktu z naszą infolinią. Sorry, może jestem ślepy, ale nie dopatrzyłem się informacji o wprowadzeniu odpłatności. Chętnie odszczekam...
Dodaję do załącznika wiadomość e-mail, którą wysłaliśmy w połowie grudnia do bazy naszych klientów, którzy posiadali status klienta Premium na starych zasadach. Jeśli więc posiadałeś status Premium wcześniej, to powinieneś otrzymać taką wiadomość e-mail. W treści tej wiadomości znajdowała się następująca informacja: W żadnym wypadku nie oczekuję odszczekania - tylko odpowiadam na zapytanie klienta. Wszelkie informacje otrzymałem po konsultacji z kierownikiem produktu.
No to, niestety, żadna taka informacja do mnie dotarła, a mam specjalnie włączone otrzymywanie wszelkich komunikatów od Was. Nie, żebym płakał za premium, ale poczułem się zwyczajnie robiony w balona, że tu nagle jest dodatkowa faktura do opłacenia, bez wcześniejszej zapowiedzi... Mam nadzieję, że nie dowiem się niedługo, że niniejsze forum też jest odpłatne... Pozdrawiam, D.
Postaram się to zweryfikować czy taka wiadomość dotarła na Twoje konto. Jeśli nie, to dlaczego nie dotarła. Co do forum to zapewniam, że nie będzie ono odpłatne.
Niestety otrzymałem potwierdzenie, że lista adresów nie jest już dostępna i nie jestem w stanie zweryfikować czy wiadomość została wysłana na Twoje konto. Mogę zagwarantować, że adresatem naszego mailingu byli nasi klienci, którzy w tamtym czasie posiadali status klienta PREMIUM. Wysyłka tego powiadomienia została wysłana również do użytkowników, którzy mieli włączoną w Panelu home.pl opcję "Blokuj informacje o nowościach i ofertach od operatora".