Czy po sześciu latach może coś drgnęło w temacie dodawania odpowiedzi na komentarze :)
Czy coś może w tym temacie się podziało? Sugestia @doohoo dotycząca tego żeby priorytet był brany pod uwagę w wyszukiwaniu jest moim zdaniem...
Ok, już znalazłem swój błąd, brakowało nawiasu {}. Teraz wartość konwersji jest już prawidłowo zliczana. 'value': '{float_sum_noship}',
Cześć. W panelu Google mam taki kod do wklejenie: <!-- Event snippet for Zakup w koszyku conversion page --> <script> gtag('event',...
I po trzech latach się doczekaliśmy eleganckiej mapki z paczkomatami :) " Aktualizacja eSklepu do wersji 5.20.6 - 5.20.7 Nowe funkcjonalności:...
Na jednej z moich stron pojawił się ten sam problem co w temacie. Rozwiązanie, które podał @casar, czyli przekierowanie domeny na katalog bez...
Dzięki za podpowiedź. Spróbuję podziałać w temacie :)
Cześć. Zależy nam na maksymalnym ułatwieniu Klientowi wyboru odpowiedniego produktu w naszym sklepie. W tym celu stosujemy m.in. filtry produktów,...
Dziękuję za podpowiedzi. Zastosujemy pomysł Grześka. Nawet na dobre wyszło, bo zależy nam na jak największym zautomatyzowaniu procesu, a jak się...
Cześć. Chciałbym na osobnej stronie informacyjnej umieści zarówno trochę treści i grafiki (co nie jest problemem) jak i formularz, w którym...
Korzystamy w sklepie z aplikacji "Dodatkowe zakładki". Sprawdza się całkiem dobrze. Ostatnio udało mi się wprowadzić w niej kilka zmian wizualnych...
Dzięki za odpowiedź! Faktycznie działa. W końcu osiągnąłem zamierzony efekt w menu :).
Dzięki TheL. Super poradnik! A czy istnieje jakiś sposób na to, żeby sklep zaczął współpracować z ikonami Font Awesome 5?
Super, dzięki za odpowiedź. Łatwa opcja przekierowań z pewnością się przyda . Moglibyśmy ją dodatkowo wykorzystać na automatyczne przekierowania z...
Cześć. Zależy mi na dodaniu do poszczególnych kategorii w menu dodatkowych linków prowadzących do bloga. Założenie jest takie, że jak użytkownik...
Podłączę się pod temat. Mieliśmy jakiś czas temu identyczne zgłoszenie. Klient właśnie z ipada nie mógł złożyć zamówienia. Identyczna sytuacja....
@Grzesiek dziękuję za profesjonalne podejście do tematu. Wyjaśniliśmy z Przemkiem wszystkie niejasności i doszliśmy do porozumienia :)
Witam. Podłącze się pod ten temat. My wczoraj otrzymaliśmy równie "miłego" maila z informacją, że nasz sklep przekracza normy bezpieczeństwa i co...
Dzięki za info o supermonitoring.pl. Sprawdzę temat. Z drugiej strony za coś płacimy w home.pl i skoro pojawia się problem o którym można łatwo...
Witam. Moim zdaniem powinniście rozesłać do wszystkich Klientów wiadomość w której prosicie o sprawdzenie czy funkcja działa w sklepie. Gdyby nie...
Separate names with a comma.