Nasz problem polega na tym, że sklep nam zamula i ciągle pojawia się błąd 503, problem występuje od 1 kwietnia, w między czasie nagle nam...
Następna rzecz, dlaczego Państwo zmienili tytuł tego posta :) Przecież nie taki był :), zamiast oryginalnego tytułu "Parametry bezpieczeństwa -...
Państwo twierdzą, że problemy powoduje za duża ilość wariantów lub do tego ich nie poprawne tworzenie, to jest odpowiedź z Waszej obsługi Biura...
Oj bardzo Pana przepraszam, wyłączenie naszego sklepu było jedynym krokiem jaki Państwo podjęli i nie poinformowali nas o tym kompletnie. Przed...
Wszystko można zrozumieć, ale jednak coś jest nie tak, skoro po pierwsze każdy mówi coś innego, po drugie, bez niczego po prostu wyłącza się sklep...
Ja również pozwolę sobie powtórzyć, że nie dodawaliśmy od kilkunastu dni żadnego nowego produktu, szczególnie takich w których ilość wariantów...
To prawda paranoja i to nie jest niestety pierwszy raz kiedy spotykamy się z taką można nawet powiedzieć ignorancją ze strony home.pl jak się...
Dla nas ta sprawa nie jest rozwiązana, sklep został uruchomiony na serwerze dedykowanym w celu testów i to dopiero po naszej interwencji tutaj na...
Problem właśnie polega na tym, że ostatnio na sklepie nie były prowadzone żadne prace, nie dodawaliśmy produktów z ogromną ilością wariantów ani...
Moje następne pytanie, jak my ze swojej strony możemy to sprawdzić, czy istnieje jakiś sposób? I co ewentualnie mogło być przyczyną przekroczenia...
Ciąg dalszy naszych kłopotów ze sklepem i z Obsługą Klienta, koniecznie chcą nas naciągnąć na serwer dedykowany. Cały dzień wczoraj walczyliśmy z...
Nadmienię, że zajętego miejsca na sklepie mamy 6%, dlatego pytam o jakie parametry bezpieczeństwa chodzi?
Spotkała nas następująca sytuacja, mianowicie 403 Forbidden Blokada administracyjna, prosze o kontakt z biurem obslugi klienta. Jest to...
Separate names with a comma.