Utworzyłem zgłoszenie NBPH-82428-516 Ps. W panelu pojawił mi się komunikat: Twoje usługi są obecnie tutaj oraz w nowym Panelu Klienta home.pl. ale...
Mijają miesiące a ja nadal nie wiem kiedy zostanę przeniesiony na nowy panel. Jakiś konkretny termin w planach ? Czy z okazji rocznicy...
Chciałem przypisać subdomenę do innego konta, ale za każdym razem otrzymywałem błąd. Na infolinii nikt nie był mi w stanie pomóc i miałem wysłać...
Pochwała dla helpdesku dla usług dedykowanych za wyjaśnienie sytuacji i za profesjonalizm. (BOK widocznie ma gdzieś dotrzymywanie słowa, bo...
Czekam na odp. od BOK ponieważ wczoraj okazało się, że jest potrzebna analiza logów. I Grzegorzu nie zupełnie masz racje w tym co piszesz. BOK...
Od kiedy home kasuje bez poinformowania właściciela rekordy MX i TXT ? Bo jeszcze nigdy nie miałem takiej sytuacji w żadnej firmie.
Już po wakacjach. Coś się ruszyło w tym temacie ??
@Mariusz mogę poczekać na aktualizacje do wakacji. Ale wytłumacz mi dlaczego prośba o zmianę MX trawa już ponad 24h. zgłoszone przez panel...
Mija już prawie 2 tygodnie ;)
Jest prostsze rozwiązanie które podsuną mi kiedyś helpdesk home.pl Trzeba założyć dodatkowe konto mailowe w domenie. Nie pamiętam szczegółów, ale...
@Mariusz czekam z niecierpliwością na informację.
Od kiedy zmieniłem MX na zewnętrzny adres mam problem z każdą nową subdomeną. Po stworzeniu nowej subdomeny i dodaniu nowej skrzynki ta skrzynkę...
Separate names with a comma.