W TRAKCIE Błąd w obsłudze atrybutów

Discussion in 'Sklep internetowy eSklep' started by jacek_lodz, Jan 25, 2017.

  1. jacek_lodz

    jacek_lodz Stały bywalec

    Messages:
    44
    Likes Received:
    0
    Hej,
    Proszę wejśc na:
    http://lajtit.pl/lampy_britop
    wybrać Kolor: Miedziany (28)
    mimo 28 produktów z tym parametrem wyświetlają się dwa.
    Na drugiej stronie pokazuje się 10.

    Zmieniam sortowanie na "nazwa Z-A" wszystko wyświetla się jak należy.
    18szt pierwsza strona, 10szt druga strona.
    Wracam do sortowania "nazwa A-Z" i znów błąd.

    Jakieś pomysły co jest nie tak?

    Jacek
     

    Attached Files:

    • 2.jpg
      2.jpg
      File size:
      41.9 KB
      Views:
      500
    • 1.jpg
      1.jpg
      File size:
      36.2 KB
      Views:
      479
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    Wyczyść pamięć cache przeglądarki oraz pamięć cache w sklepie Konfiguracja --> Administracja --> Pamięć cache.
    U mnie po wybraniu miedzianego, jest wszystko ok. Nie muszę zmieniać sortowania. Przeglądarka Chrome.
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    Potwierdzam, że występowały błędy przy module "Opcje przeglądania", które powinny zostać rozwiązane wraz z aktualizacją 1.8.4 (więcej informacji: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/aktualizacja-click-shop-do-wersji-1-8-4/).

    @jacek_lodz czy opisywany przez Ciebie problem z modułem "Opcje przeglądania" nadal występuje? Jeśli tak, sugeruję przesłać zapytanie do naszego Biura Obsługi Klienta, np. za pośrednictwem formularza kontaktowego. Wiadomość wysłana w ten sposób zostanie przypisana do specjalisty ds. Click Shop, który będzie mógł dokładniej sprawdzić Twój sklep internetowy.
     

Share This Page