Od pewnego czasu przestały mi przychodzić wiadomości z jednego konkretnego adresu e-mail. Zgłosiłem problem do działu pomocy i poinformowano mnie, że mój program pocztowy (MS Outlook) przeniósł wiadomości do folderu Unwanted, który domyślnie nie był subskrybowany w interfejsie http://poczta.home.pl . Po aktywacji jego subskrypcji folder Unwanted stał się on widoczny przez stronę www poczty i pojawiły się w nim oczekiwane maile. Mimo tego po kilku dniach stało się to samo – został utworzony i subskrybowany kolejny folder Unwanted (poprzez stronę www poczty widzę już dwa takie foldery) a w nim następne e-maile od tego samego nadawcy. Czy ktoś wie co można zrobić by było tak jak wcześniej i by te wiadomości pokazywały się w skrzynce odbiorczej a także były widoczne w MS Outlook? Pozdrawiam Kuba
Pytanie brzmi czy program pocztowy nie dokonał jakiś zmian w tym zakresie. Foldery zewnętrzne są tworzone przez zewnętrzne aplikacje. Poczta home.pl czy inny klient, zwykle ogranicza się do subskrypcji podstawowych folderów, chociaż wiadomo, w IMAP i tak łapie więcej, ale nie musi. Stawiam że program pocztowy dokonuje modyfikacji folderów. Spróbuję podesłać temat do naszych specjalistów albo nawet i opiekunów produktu Office 365, może tu padnie jakaś podpowiedź. Póki co temat zostawiam otwarty.
Dziękuję, będę czekać na informację. Zastanawia mnie jednak to, że do tych folderów trafiają wiadomości tylko z jednego adresu e-mail.
FEEDBACK-986 zobaczymy, nic nie obiecuję, ale wiesz co, wejdź na Microsoft Community i zgłoś to na ich forum, widzę że aktywnie odpisują, a jak wpiszesz w google nazwę folderu --> ustaw wyniki tylko język polski czy tam obojętne, jak wolisz, to jest kilka wątków, może znajdzie się jakiś trafiony w podobny problem, niekoniecznie na home.pl
Poszukałem podobnych informacji i wczoraj też napisałem na tym forum i niestety nikt nie udzielił mi żadnej odpowiedzi....
Dostałem pomocną odpowiedź na tym forum. Wczytałem się w zawarte tam informacje i ostateczne rozwiązanie problemu znalazłem tutaj: http://exchangeitup.blogspot.co.uk/2014/10/exchange-2010-extra-junk-or-unwanted.html Okazało się, że winnym był program obsługujący pocztę na telefonie Samsung. To on utworzył ten folder i kierował do niego wiadomości z adresu, który był oznaczony bez mojego udziału jako spam.
@Kubuniek cieszę się, że mogliśmy w pewien sposób Ciebie nakierować. Ustawiam temat jako "Rozwiązany". Przy okazji dziękuję, że opublikowałeś swoją wiadomość z linkiem do rozwiązania - może się ona przydać potomnym użytkownikom w przyszłości, którzy również będą wyszukiwać informacji o folderze "Unwanted".