Czesto mam pytania od klientow ze podczas dokonywania platnosci cos poszlo nie tak i chca zeby im wygenerowac link do platnosci. Jest to mozliwe?
O ile pamiętam link do płatności jest dostępny po zalogowaniu się klienta do swojego konta, więc zakup musiałby być z rejestracją lub logowaniem do istniejącego konta. Poza tym j.w. EDIT: jak widać poniżej, coś w tej kwestii się zmieniło.
Można ustawić udostępnienie zamówienia w wiadomością email (Konfiguracja -> Sprzedaż i zaznaczamy checkbox "udostępnij zamówienie przez link"). Taka konfiguracja umożliwi przesłanie do każdego z klientów sklepu (zarejestrowanych i nie ) w wiadomości z potwierdzeniem zamówienia linku do sprawdzenia zamówienia w którym jest przycisk "Opłać". W wiadomości potwierdzenie zamówienia powinien być kod o treści: Code: <p>Stan realizacji zamówienia można sprawdzić {if unregistered}pod <a href="{order_url}">tym adresem</a>{else}w <a href="{order_url}">panelu klienta</a>{/if}</p> Poza taką opcją, niestety nie ma możliwości przekazania bezpośredniego linku do opłaty u operatora płatności online.