Nie wiem co to może być, wystawiam zgłoszenie, nie wiem czy to jest po naszej stronie czy w samym crm, więc daj mi chwilę na odpowiedź: QA-53823
Informacje jakie uzyskałem: Nie mamy serwera Redis jako usługa, dlatego też SugarCRM nie może się do niego połączyć. Można wyłączyć cache oparty o serwer Redis w konfiguracji CRM-a: http://support.sugarcrm.com/Documen...pplication_Framework/Performance/PHP_Caching/ To powinno wystarczyć: Code: $sugar_config['external_cache_disabled_apc'] = true; // Disables APC $sugar_config['external_cache_disabled_memcache'] = true; // Disables Memcache $sugar_config['external_cache_disabled_memcached'] = true; // Disables Memcached $sugar_config['external_cache_disabled_redis'] = true; // Disables Redis $sugar_config['external_cache_disabled_smash'] = true; // Disables sMash $sugar_config['external_cache_disabled_wincache'] = true; // Disables Wincache