Witam po raz kolejny W czym rzecz szukam rozwiazan dla sklepu aby był bardziej zoptymalizowany. Jeżeli ma ktoś jakiś pomysł, porady proszę o wypowiedz sklep www.smaily.pl
hmm jak wszedłem na sklep to nie wiedziałem w pierwszej chwili gdzie jest sklep nie oszukujmy się ludzie przyzwyczajeni są do menu po lewej stronie i dużo osób ucieknie Ci ze sklepu jak nie będzie potrafiło szybko się nim obsługiwać.
Pozwolę się nie zgodzić. Znam sporo stron, które mają menu u góry, a Click Shop pozwala, stosując to rozwiązanie, na rozwijane menu.
okej stron takich jest sporo, ale czy sprawdzałeś różnice w klikalności menu górnego i bocznego? Ja sprawdzałem i bardzo przechyla się szala na stronę meny lewego, nawet prawe jest mniej klikalne.
@pavali nie wiem co rozumiesz pod słowem "optymalizowany", jeśli chodzi o wygląd to zmieniłbym na pewno czcionkę, z szeryfami trudniej się czyta według mnie. Grafika z dziećmi w dziwnym miejscu wstawiona, nie zachowuje bloku bardziej trzymałbym się grafiki w obrębie logo po lewej stronie, takie wielkie nie musi być Skróciłbym też czarny pasek u góry. Napis "zobacz więcej" jest schowany za zdjęciami, albo go usuń, albo przesuń obrazy w dół. To tyle na szybko A jeśli chodzi o optymalizację pod względem SEO to przede wszystkim kategorie, produkty, strony robione przez ciebie wpisuj własne url z pozycji pozycjonowanie. Im prędzej, tym lepiej. Jeszcze dużo pracy przed tobą
Dzieki za sugestie Ten czarny pasek już chciałem skrócic lub go usunąć, ale nie dostałem informacji jak to zrobić a niestety informatykiem nie jestem
a co do optymalizacji pod względem SEO to dokładnie nie wiem co zrobić aby było dobrze. konfiguracja -> marketing -> pozycjonowanie i tu mam strone główną dobrze napisaną tak mi sie wydaję, ale już w karcie produku i Lista produktów - producenta nie wiem co wpisac ..
wpisz to: Code: .login-bar { background-color: #000000; } .login-bar a { padding:0.3em; } #000000 - kolor tego paska 0.3 em - zmiejszenie tego tekstu wraz z grafiką, możesz zmieniać według własnego życzenia Co do pozycjonowania kategorii i produktów to będziesz musiał każdą ręcznie opisać zrób porównanie i przygotuj jedną kategorię odpowidnio opisaną i porównaj z tym co masz teraz. A najlepiej opisać to co oddaje daną kategorię, produkt
Dobra jeszcze coś co mnie nurtuję dam zrzuty *Co mam wpisać w karcie produktu, w poszczególnych produktach wiadomo opis,ale tu mnie troche myli taka karta ogólna. * adres URL bez adresu sklepu... tzn nie kopiować w to miejsce adresu do dresu ? I ostatni zrzut oczywiscie META poprawie ale także jak w pytaniu pierwswzym co należy wpisac ... wszystkie kategorie czy co ? ***z góry dziekuje za odpowiedzi i stracony czas na moja osobe
@pavali - pozwól, że dorzucę jeszcze i ja swoje "trzy grosze", ale odnośnie wyglądu sklepu a nie SEO: A/ Strona główna - szczerze - nie zachęca do wejścia głębiej 1. Zarówno wyszukiwanie po producentach jak i wpis do Newslettera jak dla mnie są w dziwnym miejscu i dość duże (za duże). 2. Opisy jak rozumiem kategorii "Moda chłopięca", "Moda dziewczęca" - niepotrzebne w tym miejscu, 3. Zamiast tekstów dałabym jeszcze rząd lub dwa kafelków ze zdjęciami-linkami do kategorii właśnie (tak jak jest Outlet i Promocje na Święta). B/ Kategoria 1. Skoro u góry jest "Szukaj w sklepie", to nie powtarzałabym na dole kategorii, a już szczególnie nie w tym rozmiarze (trochę przytłaczające) Przy mniejszej rozdzielczości ekranu (1280x800) rysunek z rozwojem dziecka jest pod koszykiem i ok, ale głowy dwójki najstarszych dzieci zakrywa właśnie pasek z koszykiem. To tyle - sorry jeśli nie o to pytałeś a o SEO, ale myślę, że i te uwagi mogą się przydać. Oczywiście są to moje czysto subiektywne uwagi
@pavali i zrób coś z obrazkami pod sliderem (nie skalują się poprawnie przy zmniejszaniu rozdzielczości)
Obrazek rozwoju dziecka wpada pod koszyk tylko dla mniejszych ekranach, specem od stron nie jestem więc prywatnie oceniając to akurat nie dostrzegam problemu. Ale fakt, takie elementy jak wyszukiwarka itp, fajnie były by to chyba umieścić po prostu w panelu po lewej. To jest w końcu jakieś narzędzie filtrowania danych.