Od strony sklepu możesz w chwili obecnej dodać jedynie nową przesyłkę i obsługiwać cały system ręcznie (poprzez panel paczki w ruchu) dodając jej numer na karcie zamówienia. Rozwiązanie sprawdzi się dla pojedynczych zamówień, wiadomo. Z informacji które uzyskałem, Paczka w rcuhu będzie dostepna w ramach integracji i poprzez aplikacje w sklepie. Własnie czekam na informację o wdrożeniu aplikacji więc żeby nie przedłużać - poczekaj jeszcze chwilę z konfiguracją lub skorzystaj póki co z ręcznej obsługi. Jak tylko dowiem się więcej, dam znać.
kurcze ze względu na problemy inpostu przydłoby się mieć tę formę wysyłki Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Skonsultowałem temat ze specjalistą ds. Click Shop i otrzymałem informacje, że integracja z Paczką w Ruchu jest zgłoszona producentowi oprogramowania sklepu. Proszę o cierpliwość, wrócę tutaj do tematu, gdy uzyskam informacje zwrotne odnośnie tej integracji.
@thyss (pozwolę sobie na mały offtop) Tak z ciekawości - jakie macie problemy z Inpostem? Bo do mnie nie przyjeżdżają po odbiór przesyłek? Myślałem, że to jednostkowy problem. U Ciebie jest to samo?
Integracja Paczka w ruchu jest już od dawna dostępna bezpośrednio u twórców sklepu, z której licencji korzysta Clisk Shop - mowa i firmie Dreamscommerce. Z tym że tam, kosztuje to 19 zł, może Home próbuje coś na własną rękę zrobić dlatego to tyle trwa. Autorem aplikacji jest Furgonetka.pl
Ja też na razie dodałem paczkę w RUCHu jak formę dostawy obsługiwaną ze strony ruchu. Paczka w RUCHu to bardzo fajna opcja, tania przesyłka, dużo punktów odbioru. Ma ktoś może podpisaną z Ruchem umowę?
A jak rozwiązałeś kwestię proszenia klientów o podanie punktu odbioru ruch? W uwagach do zamówienia? Ja mam umowę podpisaną z Ruchem. Jest ok. Nie podoba mi się tylko cały interfejs i panel nadawania paczek - przypomina pracę domową na poziomie liceum.
Witam Mam podpisaną umowę z Ruchem odnośnie paki w ruchu. W click shopie nie ma integracji bezpośredniej z nimi. Zostaje tylko prosić klientów o podanie w uwagach adresu kiosku. U nas się to słabo sprawdza, głównie trzeba dzwonić do klientów i się dopytywać, szukać dla nich kiosków. Dużo kiosków nie obsługuje paczek za pobraniem i zaczynają się problemy jeżeli mamy taka opcję. Mam nieoficjalne informację z Ruchu ,że integracja z click shopem jest już na etapie "zaawansowanym" czyli ,ze i tak nie wiadomo kiedy będzie to wszystko działać. a szkoda bo mimo tylu wad i problemów z integracją jest to najczęściej wybierana opcja dostawy u nas w sklepie.
Darkass, może podać jakie są ceny wysyłki przy podpisanej umowie? Nie wiedziałem, że jest forma za pobraniem przy tej paczce.
Z tym nickiem to trochę poleciałeś, Darkas tam nie ma ass na końcu Tak paczki w ruchu można wysyłać za pobraniem ale nie wszystkie kioski obsługują tą opcję. Cennik mają dla wszystkich na początek standardowy uzależniony od ilości wysyłanych paczek. Pisz bezpośrednio do nich, jeszcze niedawno była promocja dla nowych klientów każda paczka do 20kg po 4,99 netto przez pierwszy miesiąc od podpisania umowy ale nie wiem czy jeszcze jest ta promo. Do tego ubezpieczenie do 1500 zł za 0.80 gr.
Już niebawem udostępnimy aplikację/wtyczkę do Click Shopa, która pozwoli na bezpośrednią integrację paczki w ruchu z Ruchem ;-). Dokładnego terminu wdrożenia nie mogę jeszcze podać, ale mogę napisać, że będzie to dosłownie za kilka tygodni. Możliwe, że nawet w sierpniu, ale najbardziej prawdopodobny termin to wrzesień.
Sorki Darkas, już się poprawiam. Dzięki za info. Gdy kupowałem z dostawą paczka w ruchu, w opcjach podczas kupowania mogłem wybrać kiosk, w którym odbiorę paczkę. Mariusz, czy taka opcja byłaby dla kupujących w tej integracji?
Tak, będzie to dokładnie tak działać. Pozostało nam tylko czekać na wdrożenie wskazanej integracji do panelu sklepu. Będzie ona najprawdopodobniej dostępna w zakładce "Aplikacje".
W ciągu najbliższych mam otrzymam informacje od specjalisty ds. Click Shop. Dzisiaj się mu przypomniałem, po jutrzejszym spotkaniu w ciągu najbliższych kilku dni, będę mógł przekazać więcej informacji.
Integracja odnośnie Paczki w ruchu zostanie najprawdopodobniej wprowadzona w formie aplikacji/wtyczki formie APKI dostarczanej przez firmę zewnętrzną. Załatwiamy sprawy formalne, ale to może jeszcze trochę potrwać. Będę informował na biężąco, gdy otrzymam informacje zwrotne na ten temat od kierownika produktu.
Panie Mariusz .... coś dalej nie słychać o tej integracji Ja mam info z pierwszej ręki. Paczka w ruchu ma za przeproszeniem w nosie integracje z click shop bo i tak już nie wyrabiają z przesyłkami. Może, ale tak bardzo może ktoś się tematem zainteresuje w wakacje 2018, także nie ma co się łudzić. Ma ktoś pomysł jak rozwiązać problem tymczasowo ? może jakieś przekierowanie na stronę z mapką która będzie za klientów wypełniać pole uwagi wybranym kioskiem ? Da się coś takiego zrobić ?
@thyss @Darkas @maksnap integracja z Paczką w Ruchu na 100% pojawi się w formie zewnętrznej aplikacji. Przepraszamy za to, że kilkukrotnie przesuwaliśmy terminy wdrożenia aplikacji. Obecnie celujemy w Q1 2018 i mamy nadzieję, że termin nie ulegnie już zmianie.