PROBLEM integracja wfirma

Discussion in 'Dodatki oraz integracje' started by MarcinK, Apr 9, 2021.

  1. MarcinK

    MarcinK Stały bywalec

    Messages:
    44
    Likes Received:
    10
    Czy ktoś z Was też drukuje paragony przez tą integracje?

    Dzisiaj od 8:00 nie mogę wygenerować paragonu przez panel sklepu - muszę to robić ręcznie przez wfirma.

    Wcześniej wszystko działało.

    Moved Permanently

    Request failed: Unable to Connect to tcp://api2.wfirma.pl:80. Error #110: Connection timed out

    Nastąpił problem podczas komunikacji z serwisem wfirma. Spróbuj ponownie za chwilę.


    Takie komunikaty występują.

    Pisałem już do nich, ale twierdzą że wszystko ok i odsyłają do twórcy integracji:

    Dzień dobry Panie Marcinie, prawdopodobnie używał Pan lub twórca integracji niezabezpieczonego protokołu http zamiast https. Stosowanie protokołu http wpływała na niebezpieczeństwo integracji. Konieczna jest zmiana protokołu na https. Pozdrawiamy

    Panie Marcinie, tak jak pisaliśmy jest spowodowane wyłączeniem niezabezpieczonego protokołu http. Należy dokonać jego zmiany na https. Pozdrawiamy


    Pomożecie?
     
  2. MarcinK

    MarcinK Stały bywalec

    Messages:
    44
    Likes Received:
    10
    najnowsza odpowiedź:

    Panie Marcinie, nie chodzi tutaj o ssl i https samego sklepu a o protokół użyty przez twórców integracji w relacji sklep >> wfirma. Aby integracja mogła działać prawidłowo twórcy w samej integracji muszą dokonać zmiany protokołu na https. W takiej sytuacji jedynym rozwiązaniem jest kontakt z twórcami integracji, w celu zmiany protokołu na https. Pozdrawiamy
     

Share This Page