Problem po aktualizacji klienta

Discussion in 'Acronis Backup - ochrona i kopia zapasowa' started by JarekT, Jul 3, 2016.

  1. JarekT

    JarekT Początkujący

    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Monitor kopii zapasowych generuje poniższy błąd:

    {"date":"2016-07-03T16:41:16.966673+00:00","troubleshoot":null,"reason":"wcsServiceUnavailable","effect":null,"context":{"_internal":"100012:-1:-1"},"cause":"Service unavailable."}

    W tej chwil ma żadnego planu tworzenia kopii.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    @JarekT poprosimy w wiadomości prywatnej o nazwę konta/id i id usługi. Ewentualnie możesz zgłosić to przez formularz kontaktowy: pomoc.home.pl/kontakt i podesłać numer zgłoszenia.
     
  3. JarekT

    JarekT Początkujący

    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Usunąłem agenta, zainstalowałem ponownie, zwiększyłem do 100% obszar dla kopii. Przy probie utworzenia jakiegokolwiek planu:

    Błąd
    W przypadku dzierżawcy „d################)” został osiągnięty następujący limit: Liczba chronionych serwerów fizycznych.
    Skontaktuj się z administratorem

    Dla ułatwienia dodam, że w puli jest 1 (JEDEN) serwer fizyczny.
     
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    @JarekT prześlij do @Grzesiek albo do mnie w wiadomości prywatnej informacje o Twojej usłudze, np. ID subskrypcji homebackup. Możesz również samodzielnie przesłać zgłoszenie przez formularz kontaktowy: https://home.pl/formularz-kontaktowy (nie zapomnij podać w swoim zgłoszeniu numeru ID swojej subskrypcji homebackup, w której widzisz błędy).
     
  5. JarekT

    JarekT Początkujący

    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Wysłałem do Grzesiek jakiś czas temu...
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    Ok, dziękuję za informację. Proszę o cierpliwość, gdy otrzymamy informacje zwrotne z zespołu technicznego, to bezzwłocznie je opublikujemy w tym temacie na forum.
     
  7. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    Daj nam jeszcze chwilę.
     
  8. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    Z informacji które uzyskałem, nie można się do konsoli logować przez ten przycisk w agencie tylko przez adres: https://backup.homebackup.pl/

    Jak klikniesz przez agenta to dostaniesz ten błąd co wyżej. Zgłosiliśmy to dalej. Sprawdzisz?
     
  9. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    dodam tylko, że na koncie demo nie ma obsługi serwerów, sugerujemy zakup np. najtańszego pakietu za ~ 10 zł (Homebackup Personal 100 GB).
     
  10. JarekT

    JarekT Początkujący

    Messages:
    9
    Likes Received:
    0


    Sprawdziłem na innym serwerze rzeczywiście nie działa logowanie przez przycisk, niemniej sam agent działa poprawnie:

    OK_.png
     
  11. JarekT

    JarekT Początkujący

    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    A ja dodam, że używam konta homebackup Business 100, ale to zapewne sprawdziłeś najpierw. Pytanie więc brzmi- co takiego się wydarzyło, że nie mogę archiwizować danych z serwera ?

    OK_NIE.png
    OK_NIE2.png
    za_co.png
     
  12. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    Zgłoszenie poszło do programistów, czekamy i proszę także Ciebie o cierpliwość.
     
  13. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
  14. JarekT

    JarekT Początkujący

    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    To może inaczej zadam pytanie: co oznacza ten zapis:
    za_co.png

    Daję Wam przecież rozwiązanie na talerzu: należy zajrzeć do konfiguracji konta klienta i sprawdzić DLACZEGO tak się stało? Gdzie wyparowała pula serwerów? Bo ja z poziomu użytkownika nie mam takiej możliwości.
     
  15. JarekT

    JarekT Początkujący

    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    W tej chwili mam ponownie dostępnych 20 serwerów, kopia działa...
     
  16. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    @JarekT dokonywałeś jakiś zmian po swojej stronie? Zgłoszenie trafiło do Acronisa, po naszej stronie także odświeżaliśmy synchronizację. Nie mamy jeszcze info co Acronis robił, ale zakładam że zareagowali.

    Umówmy się, że jeśli by się coś działo, to dasz znać.
     
  17. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    @JarekT - rozumiem, że sprawa została rozwiązana?
    @Grzesiek - czy mamy potwierdzenie od chłopaków od nas, że wiedzą co było przyczyną?
     
  18. JarekT

    JarekT Początkujący

    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Ja nic nie robiłem. Po uwolnieniu zasobów (po Waszej stronie) mogłem powrócić do pierwotnego stanu.
     
  19. JarekT

    JarekT Początkujący

    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Tak, rozwiązana.
     

Share This Page