Problem z InPost paczkomaty

Discussion in 'Dodatki oraz integracje' started by Przemek143, Feb 20, 2019.

  1. Przemek143

    Przemek143 Zaglądacz

    Messages:
    12
    Likes Received:
    0
    Witam

    Mam taki problem ze przy zamówieniu paczkomatowym po aktualizacji statusu na wysłane w mailu do klienta niema pełnego linku do śledzenia statusu zamówienia, chociaż wszytko niby jest dobrze wypełnione co obrazują zdjęcia. czy ktoś wie jak to skonfigurować aby w mailu był pełny link z numerem do śledzenia ?
     

    Attached Files:

  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    @LukaszC rzucisz okiem co może być przyczyną ucinania linków?
     
  3. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team

    Messages:
    973
    Likes Received:
    108
    @Przemek143 tutaj bez dokładnej analizy niestety nie poradzę. Sugeruję przesłać wiadomość email do naszego zespołu przez formularz kontaktowy lub zadzwoń na infolinię pod numer 504 502 500 numer wewnętrzny 3
     

Share This Page