Przenosiny na nową platformę

Discussion in 'Sklep internetowy eSklep' started by Dominik, May 28, 2019.

  1. Dominik

    Dominik Opiekun

    Messages:
    176
    Likes Received:
    27
    Aż mi się cisną wulgaryzmy na klawiaturę.
    Serio? Po 7 latach rozwijania firmy w oparciu o Waszą platformę taki numer?

    O 18 zobaczyłem, zgodnie z zapowiedzią, na mojej stronie:

    403 Forbidden
    Trwają prace administracyjne. Niedługo wszystko powinno wrócić do normy. Przepraszamy za utrudnienia. - swoją drogą możnaby jednak ten komunikat zrobić sensowniejszym.
    No, trudno. 2 godziny i będzie lepiej. Jest 21:50. Nadal to samo na stronie. Komunikat zobaczyło już ca. 500 potencjalnych klientów. Dzwonię na infolinię. Pani mówi - proszę dzwonić w godzinach 8-20.

    Czyli co, zaczęliście przenosiny i nie skończyliście? Serio?!
     
  2. Dominik

    Dominik Opiekun

    Messages:
    176
    Likes Received:
    27
    upload_2019-5-28_23-9-23.png
     

    Attached Files:

  3. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team

    Messages:
    973
    Likes Received:
    108
    @Dominik migracja Twojego sklepu niestety wydłużyła się w czasie z powodu dużej ilości plików do przeniesienia (sklep miał dużą pojemność bazy danych oraz przestrzeni FTP), niestety nie mieliśmy na to wpływu. Sklep po 100% przeniesieniu wszystkich danych został przez Nas sprawdzony i uruchomiony na domenie furkidz.eu
     

Share This Page