Czy ktoś może wie, jak można dołożyć style (oprócz inline) do emaili wysyłanych ze sklepu? Edytor email w sklepie wyłącza znaczniki: Code: <style> </style> oraz usuwa całkowicie np. taki kod: Code: <head> <meta name="viewport" content="width=device-width"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8"> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="stylesheets/email.css"> </head> Czyli chyba nie ma możliwości wysyłania responsywnych emaili. A może się mylę?
Jeśli wycina style, to w takim razie musisz nadać styl bezpośrednio każdemu obiektowi. Zamiast np. <td style> wprowadzić td { height: 50px; vertical-align: bottom; } Powinno się udać bez problemu.
Ale jak to zapisać w szablonie bez znacznika <style>? Jeżeli wpisze np. to co Ty podałeś w trybie tekstowym edycji szablonu i próbuje zapisać zmiany czy przejść do trybu edytora wizualnego to parametry CSS są widoczne w tekście...
@Słoik niestety nasza platforma sklepowa nie obsługuje wiadomości responsywnych. Zachęcam do skorzystania z naszego partnera FreshMail, który posiada kreator tworzenia responsywnych wiadomości oraz statystyki ile osób wiadomości odczytało i możliwość ustawienia maili automatycznych wysyłanych po jakieś akcji np. kliknięciu w link
@LukaszC ja chcę aby maile automatyczne (potwierdzenie zakupu, zmiana statusu itd.) były responsywne. Teraz to chyba prawie standard. Jedyne co trzeba zmienić, to dodać obsługę znacznika <style>. To zgłaszam taką właśnie sugestię dla następnych aktualizacji. Freshmaila znam, ale sam nie lubię za bardzo newsletterów. Wolę push'a
@Słoik przeanalizowaliśmy Twoją sugestię, na ten moment nie planujemy wdrożenia takiej funkcjonalności.
Wiem, że nie musicie się tłumaczyć ale tak z ciekawości - co utrudnia wprowadzenia znacznika <style> w samej wiadomości email?
W przypadku wiadomości z potwierdzeniem zamówienia wystarczy responsywność ustawiana na urządzeniach mobilnych.