ROZWIĄZANE Strefa Dostaw

Discussion in 'Sklep internetowy eSklep' started by kakarotto, Feb 17, 2018.

  1. kakarotto

    kakarotto Zaglądacz

    Messages:
    10
    Likes Received:
    2
    Witam
    Mam pytanie odnośnie strefy dostaw.
    Ponieważ moim językiem podstawowym jest język Polski ale kraj domyślny to Wielka Brytania. Wysyłam produkty również do innych krajów Europejskich jednak w koszyku dalej widnieje kraj domyślny jako Polska ( po usunięciu Polski kraj domyślny jest pierwszy z listy )
    Pytanie jak ustawić aby krajem domyślnym do wysyłki była Wielka Brytania
    mój sklep to www.drogerialimonka.uk

    Krzysiek

    upload_2018-2-17_15-27-48.png
     
  2. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team

    Messages:
    973
    Likes Received:
    108
    @kakarotto system wyświetla tutaj alfabetycznie kraje jakie ustawisz jest na to sposób, ale wiąże się z edycją zaawansowaną, która nie jest wspierana przy aktualizacjach.
    Rozwiązaniem na to jest dodanie dodatkowego warunku, który sprawdza, czy w danej strefie dostaw jest wskazany przez Ciebie kraj i oznacza w systemie jako zaznaczone.

    Code:
     {if $k == 77}
      <option value="{$k|escape}"selected="selected">{$c|escape}</option>
     {else}
      
    Wstawiamy to w 111 linii pliku basket/index.tpl

    Jeżeli nie czujesz się na siłach, aby to sam zrobić napisz do nas wiadomość poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio do mnie, możemy wykonać dla Ciebie taką operację odpłatnie.
     
  3. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team

    Messages:
    973
    Likes Received:
    108
    Ustawiam wątek jako rozwiązany.
     

Share This Page