Witam, Na przestrzeni ostatnich tygodni otrzymuję wiadomości od klientów sklepu że dostają wielokrotne powiadomienia tego samego zamówienia - kilkanaście wiadomości pod rząd. Przed chwilą wkurzony klient napisał" "To już 13 zawiadomienie. Może wystarczy????!!!!" Do tej pory na przestrzeni około czterech tygodni otrzymałem cztery podobne zgłoszenia ale nie znam rzeczywistej skali zjawiska, z pewnością nie każdy klient traci nerwy i chce mnie o tym poinformować. Zgłaszałem to 20 kwietnia przez formularz - zgłoszenie: [#QWUD-97557-658], do tej pory brak jakiegokolwiek odzewu. Bardzo proszę o interwencję. Pozdrawiam...
Właśnie otrzymałem kolejne zgłoszenie od klienta z meldunkiem że dostaje te same powiadomienia wielokrotnie. Sprawdziłem i okazało się że wszystkie skrzynki pocztowe klientów zgłaszających problem to gmail.com
@salaryman udało się temat już rozwiazać ? Z mojej strony mogę zaproponować zerknięcie w historię wysyłek maili dostępnej na zapleczu sklepu. Mozesz tam sprawdzić czy sklep wysłał 1 wiadomość czy wiele jak tylko 1 to szukał bym w logach SMTP serwera pocztowego dlaczego wiadomość została wysłana kilka razy.
Dzięki za podpowiedź machum93 Kilka dni temu zmieniłem smtp i prawdopodobnie problem już nie występuje. Mam trochę nietypowy setup bo email mam skonfigurowany u innego dostawcy, myślę że dodatkowo nałożyły się na to jakieś problemy gmail'a. Nie miałem świadomości że mam dostęp do historii maili w zapleczu, będę analizował...