BŁĄD Zamawianie usług

Discussion in 'Sugestie i zgłoszenia' started by TheL, Jun 26, 2017.

  1. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Messages:
    2,403
    Likes Received:
    535
    Powiedzmy, że jesteśmy zalogowani do panelu, ale potrzeba nam nowej usługi, przechodzimy na stronę home i ją zamawiamy i .... musimy ponownie wpisać nasze hasło. Ja rozumiem zabezpieczenie, ale jeśli będziemy sobie przypominać, że jeszcze coś mieliśmy zamówić to jest to uciążliwe co chwilę wpisywanie hasła jeśli zależy nam na czasie.
     
  2. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Messages:
    1,064
    Likes Received:
    96
    w sumie to chyba wszystkie duże sklepy (MS, Play) zawsze prosi o potwierdzenie (o ponowne podanie hasła). Jak to mawiają, kto zapomina ten często hasło wpisuje... chociaż się to nie rymuje ;)
     
  3. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Messages:
    2,403
    Likes Received:
    535
    w sumie tak, jednak przyznasz, że nie jest to optymalne :D
     
  4. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Messages:
    1,064
    Likes Received:
    96
    bezpieczeństwo nigdy nie było optymalne. Nigdy nie będzie.
     
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    Osobiście uważam, że wymaganie hasła w tym miejscu nie jest złym pomysłem.
     
    LorK likes this.
  6. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Messages:
    2,403
    Likes Received:
    535
    Ok Mariusz, to teraz zamów 100 usług bo Ci co chwilę szef będzie mówił o kolejnej, ile czasu łącznie zajmie Ci wpisywanie hasła? Pytanie dlaczego w samym panelu nie mogę zamówić usług? przecież to by było logiczne :)
     

Share This Page