Witam, Czy jest możliwość edycji pola zapłacone z poziomu przeglądania listy zamówień? Bez konieczności wchodzenia w edycję? Np. po kliknięciu w pole z kolumny wartość?
Podobnie jak Ty, ja też nie znalazłem opcji zmiany opcji zapłacone i wydaje mi się, że jej tam nie ma bez wejścia w zamówienie
Ponieważ jest poniedziałek, rano, większość stawiła się w pracy co by dobrze rozpocząć tydzień informuję co potwierdzam i co z tym zrobiłem: - ustawienie o którym piszecie jest dostępne tylko w Edycji zamówienia, - temat od razu został przekazany do autorów, aby wyciągnąć to maksymalnie "na wierzch". Czyli czekamy na kolejne aktualizacje sklepu.
Fajna sugestia Dodatkowo fajnie by było aby z poziomu widoku zamówień było widać kto chce fakturę a kto nie. Po co z tego poziomu można wystawiać FV czy paragonu do wfirma jeśli i tak trzeba wejść w konkretne zamówienie aby podejrzeć czy ma być paragon czy faktura
Najlepiej aby można by tu było dodawać swoje pole, np ja dodałem w jednym sklepie przy zamówieniu pole wyboru paragon faktura i wygodnie byłoby mieć tu tą informację.
@www.regałka.pl wskazał tutaj pole, które ma znaczenie dla sprzedającego, np. w chwili otrzymania przelewu na konto. Na liście zamówień zmienia status płatności i może przejść do zmiany statusu zamówienia. Chociaż w każdym przypadku i tak docelowo trzeba podejrzeć kartę, aby wiedzieć co zostało kupione @michalhockey w Twoim przypadku rozwiązanie jest proste. W tym przypadku informacja typu paragon/faktura będzie przydatna wraz z danymi na które ma być dokument wystawiony. Sprawdź proszę Konfiguracja --> Klienci --> Dodatkowe pola formularzy i wybierz: Dodatkowe pole do zamówienia. Informacje dodane w tym miejscu, a później wybrane podczas składania zamówienia, wyświetlane są zarówno w szybkim jak i normalnym podglądzie zamówienia. Tworzenie pola formularza: Składanie zamówienia: Widok w podglądzie zamówienia:
Grzesiek dobrze napisał z tym dodatkowym polem paragon/faktura, dokładnie takie samo rozwiązanie stosuję u siebie i sprawdza się bardzo dobrze.
Grzesiek Dzięki. Dodamy to pole z fakturą u siebie, ale tak jak napisał Michał, dobrze byłoby to mieć w formie osobnej kolumny w oknie głównym. Dodatkowe pytanie, czy jeżeli nie używamy opcji potwierdzania zamówień, to czy można wyłączyć widok tej kolumny w oknie głównym??
@www.regałka.pl widok nie podlega edycji. Dlatego też nie można dodać innych opcji. Sprawdziłem, zgłoszenie dot. tworzenia własnego schematu zostało przekazane do weryfikacji, jednak bazując na komentarzach, nie będzie raczej możliwym tak głębokie dostosowanie tego widoku. Musimy też pamiętać, że samo zgłoszenie powinno pokryć się z jakimś zainteresowaniem w tym temacie. Jak pisałem wyżej, moim zdaniem, wrzucanie informacji na widok główny, która pokaże wynik: paragon czy faktura nie ma większego sensu jeśli i tak informacja ta jest widoczna wraz z danymi klienta sklepu. Ale już pole Zapłacone ma większy sens, gdyż od tego zależy czy można zmienić status zamówienia, który także jest w widoku głównym. Ale to tylko moja ocena, dlatego wszystkie Wasze sugestie i pomysły przekazujemy bezpośrednio do opiekunów produktu, nawet nie do jednego wora Obserwuj www.pomoc.home.pl/komunikaty - zawsze raportujemy o zbliżających się zmianach. W tej chwili na tapecie jest homebiuro.
Masz rację, dzięki! [INFORMACJA DLA INNYCH] Jak to zrobić? Wejdź w Panel administracyjny > Konfiguracja > Klienci > Dodatkowe pola formularzy i wypełnij pola według poniższego schematu: Szczegółową pomoc znajdziesz tutaj: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-utworzyc-dodatkowe-pola-w-formularzach-sklepu/
Hej @Grzesiek , Bardziej chodziło mi o dodanie informacji czy klient chce FV/PA w panelu admina Jako dodatkowa kolumna - dla tych co korzystają z wfirma było by to ułatwienie. Od razu widać czy ma być fv czy paragon Inaczej opcja wystawienia dokumentu do wfirma z panelu zamówień jest bez sensu jak nie widać co trzeba wystawić
@Grzesiek czy coś w temacie mojej sugesti się dzieje? temat ma już rok możliwość zmiany zapłacone tj z czerwone na zielone bez włażenia głębiej to naprawdę oszczędność czasu
pozwolę odpowiedzieć, choć do tablicy został wywołany Grzesiek. Ponowiłem zapytanie do kierownika produktu, aby sprawdzić czy zmiany odnośnie tej funkcji są zaplanowane na najbliższe aktualizacje sklepu Click Shop. Proszę o cierpliwość, dam znać jak tylko uzyskam odpowiedź. (numer zapytania: FEEDBACK-742). @www.regałka.pl potwierdzam, że temat jest zgłoszony do developerów, którzy zajmują się rozwojem sklepu. Pozostało nam tylko czekać, jak to wprowadzą. Nie mogę jeszcze potwierdzić, z którą aktualizacją wejdzie taka poprawka.
Jakieś newsy dotyczące wyciągania tego i owego na wierzch? Chodzi tu głównie o opłacone / nieopłacone. Jeśli chodzi o dodatkową kolumnę z tym co wybrał klient (paragon / faktura) to dla mnie byłaby to przydatna opcja. Niektórzy sprzedawcy korzystają z automatycznych integracji i wcale nie muszą wchodzić w czy edytować zamówienia czy sprawdzać jakie produkty są w każdym zamówieniu. Za to teraz są zmuszeni otwierać każde zamówienie, żeby zobaczyć co wybrał klient - fakturę czy paragon. Prosimy o ponowne podbicie tematu. Trwa to bardzo długo a kolejne aktualizacje przynoszą głównie poprawki błędów, których i tak być nie powinno.
@Mariusz tutaj od założenia wątku, przez półtora roku nic się nie zmieniło, trochę wstyd przed Ryśkiem Jaki jest status?
@www.regałka.pl otrzymałem informacje, że ta sugestia została już wdrożona i jest dostepna jako multiakcja - jesli zaznaczysz kilka zamowień, nawet jedno, to wtedy możesz zmienić status płatności.