ROZWIĄZANE Wygaśniecie certyfikatu bezpieczeństwa

Discussion in 'Sklep internetowy eSklep' started by pavali, Feb 14, 2017.

  1. pavali

    pavali Pomocnik

    Messages:
    116
    Likes Received:
    7
    Witam, wygasł mi certyfikat i nie mogę ani się zalogować w panel ani nie pojawia się sklep.
    Zastanawiam się jak mam to teraz naprawić. Na chwilę obecną nie chcę przedłużać i wykupywać nowego Certyfikatu.
     
  2. yankes

    yankes Artysta

    Messages:
    279
    Likes Received:
    15
    niemasz opcji po rozwinieciu oppcji wlacz na swoja odpowiedzialnosc? czy cos w ten desen?
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    @pavali spróbuj zalogować się do Panelu sklepu za pomocą sposobu zaproponowanego przez użytkownika wyżej. Możesz wejść na stronę sklepu, na którym przestał być aktywny certyfikat SSL. Na poniższym zrzucie ekranu zaznaczyłem w co należy kliknąć.

    otworz-strone-niebezpieczna.png

    Po wyświetleniu sklepu w takiej wersji, będziesz mógł połączyć się z Panelem sklepu Click Shop, aby wyłączyć ustawienia odnośnie zabezpieczenia SSL. Jeśli nie wiesz co należy wyłączyć w ustawieniach sklepu, to skorzystaj z tego artykułu: http://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/bezpieczne-polaczenie-ssl-w-sklepie-internetowym-click-shop/ (pokazujemy w nich jakie opcje nalezy włączyć po zainstalowaniu certyfikatu SSL, teraz gdy rezygnujesz z certyfikatu SSL, nalezy te opcje wyłączyć).
     
  4. pavali

    pavali Pomocnik

    Messages:
    116
    Likes Received:
    7
    Nie da rady tak zrobic jak opisałes.
     
  5. pavali

    pavali Pomocnik

    Messages:
    116
    Likes Received:
    7
    Nie ma opcji wylacz SSL albo odinstaluj..
     
  6. pavali

    pavali Pomocnik

    Messages:
    116
    Likes Received:
    7
    Mógłby ktoś powiedzieć jak to poprawnie zrobić?
     
  7. casar

    casar Profesjonalista

    Messages:
    507
    Likes Received:
    135
    Jak chcesz odinstalować wygasły certyfikat to pisz/dzwoń do BOKu, bo sam tego nie zrobisz. Oczywiście możesz też nadpisać starego certa nowym.
     
  8. pavali

    pavali Pomocnik

    Messages:
    116
    Likes Received:
    7
    to zmiencie to z Rozwiązane na Nierozwiązane.....
     
  9. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    Temat zmieniłem na "W trakcie", ale po zastanowieniu się, zmieniłem zdaniem, ponieważ w sumie otrzymałeś informacje niezbędne do rozwiązania zgłoszonej przez Ciebie kwestii.

    Sugeruję w pierwszej kolejności wyłączenie korzystania z certyfikatu SSL za pośrednictwem Panelu sklepu:
    1. Czyli przechodzimy do: "Konfiguracja" -> "Ustawienia podstawowe" -> "Informacje o sklepie" i w polu adres sklepu zamieniamy przedrostek "https://" na "http://".

    2. Następnie przechodzimy do sekcji menu: "Konfiguracja" -> "Administracja, system" -> "Bezpieczeństwo" wyłączamy obsługę HTTPS.

    3. Jako ostatni krok, powinnismy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, aby odinstalować certyfikat SSL, który już nie jest aktywny.
     
    pavali likes this.

Share This Page