ROZWIĄZANE Hasło konta w beta.home.pl nie działa w formularzu zamówienia

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika X9DESIGN, 4 Lipiec 2017.

  1. X9DESIGN

    X9DESIGN Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    4
    Kłaniam się.

    Próbowałem właśnie zarejestrować usługę w beta.home.pl. Wybrałem odpowiedni hosting i dostosowałem odpowiednio także koszyk. Podczas kolejnego etapu trzeba podać dane logowania do konta w beta.home.pl. Niestety po przejściu podstrony z loginem, na podstronę gdzie wpisujemy hasło, wpisane poprawnie dane nie przechodzą weryfikacji (kliknięcie w przycisk 'Zaloguj się' powoduje zmiane jego tekstu na 'Weryfikuję') i na górze strony pojawia się belka z komunikatem "Uwaga: Podane dane do logowania są nieprawidłowe".

    Pomyślałem wtedy, że spróbuję wywołać zmianę hasła, więc pod przyciskiem 'Zaloguj się' kliknąłem w link 'Przypomnij hasło'. Podałem login i link do ustawienia nowego hasła przyszedł na moją skrzynkę pocztową. Niestety także po ustawieniu nowego hasła, które po zmianie działa dla panel.beta.home.pl, w formularzu zamówienia nie jest przyjmowane i proces rejestracji usługi kończy się tym samym: belka z komunikatem "Uwaga: Podane dane do logowania są nieprawidłowe".
     
  2. X9DESIGN

    X9DESIGN Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    4
    EDIT: Błąd, okazuje się, pojawia się w przypadku kiedy usługę rejestrujemy z kodem promocyjnym na konto, na które inny kod promocyjny był wcześniej zastosowany. Próba przejścia tej samej rejestracji na dane innej osoby, tj. zakładaniu nowego konta przeszło. To oznacza, że jeśli próbujesz zastosować kod promocyjny na konto, na którym wcześniej kod inny został zastosowany, to formularz logowania będzie odrzucał dane logowania do niego wprowadzane. Jak rozumiem po prostu pojawia się zły komunikat przy logowaniu. Zamiast ten, w którym byłoby np. napisane "Uwaga: To konto skorzystało już z kodu promocyjnego na identyczną usługę", pojawia się ogólnikowe standardowe "Uwaga: Podane dane do logowania są nieprawidłowe".
     
    Ostatnia modyfikacja: 4 Lipiec 2017
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Dziękuję za wiadomość. Wystawiłem zgłoszenie do naszego zespołu w celu konsultacji (numer zgłoszenia: QABETA-529).

    [​IMG]
     
  4. X9DESIGN

    X9DESIGN Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    4
    Dziękuję. Wysłałem także do Ciebie PW.
     
    Mariusz lubi to.
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Potwierdzamy występowanie tego błędu. Nasz zespół go analizuje.
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Otrzymałem informacje, że problemy z logowaniem zostały rozwiązane. Temat był związany z kuponami (QABETA-841). Zmieniliśmy zasady ich używania i teraz będzie możliwe użycie kilku kuponów na 1 koncie.
     

Poleć forum znajomym