Dlaczego aplikacja Facebook Messenger (Click Messenger) wysyła klientom powiadomienia, że zamówienie jest potwierdzone, skoro w sklepie (Clickshop) widnieje w dalszym ciągu jako "złożone"? A drugie pytanie, czy istnieje lub będzie istniała możliwość zmiany tekstu automatycznych komunikatów jakie klient dostaje poprzez Click Messengera? Analogicznie jak ma to miejsce w przypadku sklepu, we frazach w ustawieniach regionalnych...
@Słoik przesłałem zapytanie odnośnie dwóch poruszonych przez Ciebie spraw (zapytanie o powiadomienia wysyłane do klienta oraz sugestia umożliwienia zmiany tekstu automatycznych komunikatów). Numer zgłoszenia: FEEDBACK-1173. Proszę o cierpliwość, wrócę do tematu jak tylko uzyskam informacje zwrotne.
@Słoik Czy jesteś w stanie przesłać do mnie w wiadomości prywatnej dodatkowe i precyzyjne informacje, o którym komunikacie dokładnie mówimy? Bo komunikatu 'Zamówienie potwierdzone' nie ma w aplikacji. Aplikacja Messenger reaguje na 3 webhooki: onOrderCreate -> wysyła powiadomienie, że zamówienie zostało złożone: "Your order has been placed" + informacje o zamówieniu onOrderPaid -> wysyła informację, że zamówienie zostało opłacone: "Your payment for order no.%s amount %s% s has been recorded." "Order has been handed over for the execution." -> po naszemu "Zamówienie przekazaliśmy do realizacji." onParcelDispatch -> info o wysłaniu przesyłki: "Your order no.%s is on the way." + informacje o przesyłce
@Słoik dziękuję za informacje, dodałem przesłane zrzuty ekranu oraz informacje do zgłoszenia: FEEDBACK-1173. Wrócę tutaj do tematu na forum, gdy uzyskam informacje zwrotne.
Następujący zapis: "Potwierdzenie zamówienia" zostanie zamieniony na "Potwierdzenie przyjęcia zamówienia". Fraza zostanie zmieniona globalnie we wtyczce (zostanie zmieniona we wszystkich sklepach, korzystających z tej wtyczki). Powinno to zostać wykonane "na dniach".
Mała propozycja, chyba bardziej prawidłowo brzmi: "Potwierdzenie złożenia zamówienia" "Potwierdzenie przyjęcia" brzmi jak zaakceptowanie zamówienia przez sklep. Czasami, ze względu na różne błędy (stan, ceny) można nie móc przyjąć zamówienie...