Witam, chciałem skorzystać z aplikacji tak jak w temacie wszystko przebiegło pomyślnie (tak mi się wydawało) a tak naprawdę nic mi nie importowało? Korzysta ktoś z tej aplikacji?
Dodam tylko do tematu, że artykuł pomocy opisujący jak korzystać z tej aplikacji znajduje się pod tym adresem: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/prestashop-migrator Prywatnie nie korzystałem z tej aplikacji, ale testowałem jak funkcjonuje i import przeprowadzany był poprawnie. Czy otrzymujesz jakiekolwiek komunikaty błędu podczas korzystania z migratora?
Chciałem przekopiować produkty razem z wariantami i zdjęciami, ale coś nie poszło a postępowałem zgodnie z instrukcją.
Mogę Ci pomóc wykonać to ręcznie. Napisz , dlaczego wykonujesz tę kopię? kopia sklepu ma być widoczna pod inną domeną ? Czy może kopia ze względów bezpieczeństwa ?
Dobrze, rozumiem. Pod kątem pozycjonowania nie jest to najlepsze rozwiązanie - nie powinno powielać się treści na dwóch stronach. Przesyłam listę zadań jaką należy wykonać - prosiłbym o informację gdzie pojawia się problem: 1) dodajemy nową domenę w panelu home.pl 2) na koncie ftp pojawi się katalog odpowiedzialny za przechowywanie plików dla tej domeny, 3) do tego katalogu kopiujemy wszystkie pliki z poprzedniego sklepu, 4) wykonujemy kopię bazy danych, 5) importujemy bazę danych do innej, nowo-utworzonej bazy danych, 6) modyfikujemy rekordy w bazie danych odpowiedzialne za wyświetlanie sklepu pod nową domeną, 7) modyfikujemy pliki konfiguracyjne sklepu aby łączyły się z nową bazą danych, 8) generujemy nowy plik htaccess
1) Jaką posiadasz wersję sklepu PS (można sprawdzić w dolnej części ekranu) ? 2) Czy w procesie migracji pojawiają się jakieś komunikaty ? 3) Z API nie było żadnych problemów ?
Rozumiem, że chcecie mieć dwa sklepy na prestashop ? Administrator przesłał link do migracji z Prestashop do Click Shop, dlatego już nic nie rozumiem.
Jeden na prestashop, a drugi na ClickShop który można pobrać dzięki migratorowi z presty i to mi nie działa chociaż zrobiłem tak jak admin napisał i żadnego błędu nie było :/
Ok musimy sprawdzić jakie błędy odnotowuje serwer podczas tego procesu. Należy włączyć wyświetlanie błędów: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-wlaczyc-logowanie-bledow-php-do-pliku Wykonać migrację jeszcze raz i zobaczyć jakie adnotacje pojawiają się.
Sugeruję w takim razie, abyś wysłał zgłoszenie do naszego Biura Obsługi Klienta (najlepiej za pomocą formularza kontaktowego (https://pomoc.home.pl/formularz-kontaktowy). Wiadomość taka zostanie skierowana do naszego specjalisty ds. Click Shop. Opisz w mailu proszę swoją sprawę, napisz jakie kroki wykonujesz, aby wykonać migrację. Możesz też podać dane sklepu do migracji, aby nasz specjalista sprawdził czy faktycznie nic się nie importuje. Z naszej strony ciężko pomóc, ponieważ nie mamy dostępu do sklepu i nie mamy jak tego sprawdzić.
Wysłałem zgłoszenie. Mam jeszcze jedno pytanie czy jak teraz spróbuje zrobić migrację z presty to to co do tej pory zrobiłem mi się usunie?