W TRAKCIE Newsletter - kod rabatowy za zapisanie

Discussion in 'Panel sklepu' started by MagdaM, Jun 25, 2015.

  1. MagdaM

    MagdaM Uczestnik

    Messages:
    29
    Likes Received:
    1
    Chcielibyśmy rozdawać kody rabatowe za zapisanie się do newslettera. Kod będzie miał ważność - powiedzmy 2 tygodnie. Czy jest możliwość zrobienia tego w sposób jak najbardziej automatyczny?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    Przekazałem zgłoszenie do weryfikacji, gdyż sam sklep w tym zakresie nie da Ci konkretnego rozwiązania typu: zapis + generator + wysyłka kuponu

    Możesz to zrobić na dwa sposoby, zebrać wszystkich subskrybentów i wysłać im kod rabatowy, ale wtedy niektórzy będą chwilę czekali na niego, możesz też utworzyć program lojalnościowy, gdzie za zapisanie się do newslettera, klient dostaje np. punkty, które od razu może wymienić na produkt lub uzyskać za te punkty zniżkę.

    Daj mi czas do jutra, powinienem wiedzieć coś więcej.
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    Mam informację, jak pisałem wyżej, ręcznie, ręcznie, ręcznie lub program lojalnościowy.

    To o co pytasz pojawi się, ale daty Ci nie podam. Jeśli oczekujesz rozwiązania na już, to skorzystaj z porady wyżej, jeśli uruchomienie sklepu lub promocji to kwestia miesięcy... czekaj. Automatyzacja tego procesu potrwa i możliwe, że zbiegnie się z automatyzacją wysyłki produktów cyfrowych, np. kodów do gier itp. dlatego nie jest to temat który szybko zamkniemy.

    Więcej o w/w tematach w dokumentacji:


    https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-skonfigurowac-program-lojalnosciowy-w-sklepie/
    https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/do-czego-sluzy-opcja-marketing-program-lojalnosciowy/
    https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-dodac-kupon-rabatowy/
     
  4. gielo2

    gielo2 Zaawansowany

    Messages:
    164
    Likes Received:
    22
    A, czy jest możliwośc podania jakiegoś przybliżonego terminu? Lipiec?, Sierpień, Grudzień? Druga połowa 2016?
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    Takich informacji nie posiadamy, ale wszystkie sugestie dot. sklepu i innych usług są pilnie zbierane i weryfikowane. W przypadku sklepu aktualizacje wypadają co około 1-2 miesiące. Opiekunowie projektu przekazali mi informacje, że sugestia została zgłoszona więc czekamy tylko na wdrożenie.

    Jeszcze raz podkreślam, że aktualizacje sklepu wykonywane są zawsze globalnie. Dlatego proces wdrożenia niektórych elementów trwa dłużej, niż np. w przypadku sklepów tworzonych na zamówienie. Ważne jest przetestowanie rozwiązania w różnych środowiskach, tak aby spełniało swoje zadanie i nie kolidowało z modyfikacjami wprowadzanymi np. przez użytkowników.
     
  6. Drzon

    Drzon Nowy użytkownik

    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Czy udało się coś wdrożyć w kwestii kodu rabatowego za zapisanie się do newslettera?
     
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    @Drzon @MagdaM poprosiłem o sprawdzenie statusu zgłoszenia przez zespół specjalistów ds. Click Shop. Proszę o cierpliwość, wrócę tutaj do tematu na forum, gdy uzyskam informacje zwrotne. Numer sprawy to: ECOM-145
     
  8. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team

    Messages:
    973
    Likes Received:
    108
    @Drzon niestety opcja generowania automatycznego kodu rabatowego nie została jeszcze wdrożona.
     
  9. Drzon

    Drzon Nowy użytkownik

    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    A jest jakieś światło w tunelu?
     
  10. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    Temat jest nam bardzo dobrze znany, ponagliłem już kogo trzeba, zgłoszenie jest przez nas monitorowane. Poinformuję tutaj na forum, gdy będziemy wiedzieć coś więcej.
     
  11. Beata

    Beata Praktyk

    Messages:
    30
    Likes Received:
    3
    Witam, czy coś już wiadomo. Też chciała bym skorzystać z tej formy promocji :).
     
  12. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    @LukaszC stary temat. Pchaliśmy go i pchaliśmy do przodu, ale czy coś z tego wyszło? A może jakieś rozwiązanie alternatywne?
     
  13. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team

    Messages:
    973
    Likes Received:
    108
    Niestety narazie nie mam informacji o wdrożeniu automatycznego rozwiązania dodawania kuponów rabatowych za zapisanie się do newslettera, obejściem jedynym jest dodawnie ręczne takiego kuponu.
     

Share This Page