ROZWIĄZANE wracające maile

Discussion in 'Sklep internetowy eSklep' started by alcema.cc, Nov 21, 2016.

  1. alcema.cc

    alcema.cc Nowicjusz

    Messages:
    20
    Likes Received:
    0
    Witam, mam problem z pocztą, niektórzy klienci przy rejestracji nie otrzymują maila z potwierdzeniem, no i wracają maile wysyłane na gmail, gdzie i jak można to skonfigurować ? Otrzymuje taki komunikat

    This is the IdeaMailServer program at host sklep1644462.home.pl.

    A message that you sent could not be delivered to one or more of its
    recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

    <tutaj mail>: 550 5.1.1 <tutaj mail>: Recipient address rejected: User unknown in virtual alias table
     
    Last edited: Nov 21, 2016
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    Widać tutaj, że próbujesz wysłać wiadomość na adres w postaci <tutaj mail> - a taki adres nie istnieje: "User unknown in virtual alias table".

    sugeruję przesłać zapytanie w tej sprawie za pomocą formularza kontaktowego: https://home.pl/formularz-kontaktowy Po przesłaniu zapytania, zostanie ono przekazane do specjalisty od sklepu Click Shop, który będzie mógł to dokładniej sprawdzić.
     
  3. alcema.cc

    alcema.cc Nowicjusz

    Messages:
    20
    Likes Received:
    0
    OK, dzięki, już napisałem za pomocą formularza.
     
  4. alcema.cc

    alcema.cc Nowicjusz

    Messages:
    20
    Likes Received:
    0
    A w przypadku takiego maila ?? Tez przed chwilą na pocztę mi przyszedł, ta sama przyczyna ?

    This is the IdeaMailServer program at host sklep1644462.home.pl.

    A message that you sent could not be delivered to one or more of its
    recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

    <https://support.google.com/mail/answer/188131 for more information. j199si4210930wmg.135 - gsmtp
    (Sorry, I am giving up after 40 attempts)
     
  5. casar

    casar Profesjonalista

    Messages:
    507
    Likes Received:
    135
    Nie ma tu pełnej treści komunikatu, więc trudno coś powiedzieć.
     
  6. alcema.cc

    alcema.cc Nowicjusz

    Messages:
    20
    Likes Received:
    0
    Tutaj pełniejszy mail:

    • This is the IdeaMailServer program at host sklep1644462.home.pl.

      A message that you sent could not be delivered to one or more of its
      recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

      <tutajmail@gmail.com>: 421 4.7.0 [62.129.214.217 15] Our system has detected that this message is
      4.7.0 suspicious due to the very low reputation of the sending IP address.
      4.7.0 To protect our users from spam, mail sent from your IP address has
      4.7.0 been temporarily rate limited. Please visit
      4.7.0 https://support.google.com/mail/answer/188131 for more information. ue16si27833244wjb.138 - gsmtp
      (Sorry, I am giving up after 40 attempts)

      ---- Original Message ----
      Subject: Zapytanie ze sklepu sznurkowo.pl
      From: sznurkowo.pl <sklep@sznurkowo.pl>
      To: tutajmail@gmail.com
      Date: Tue, 15 Nov 2016 22:09:14 +0100
     
  7. iisjah

    iisjah Bystrzak

    Messages:
    67
    Likes Received:
    5
    Miałam ostatnio taki problem z mailami wysyłanymi na skrzynki Microsoftu (czyli Outlook, hotmail itd)
    Okazało sie ze w jakis sposob zostalismy zakwalifikowani jako spam i musielimy sie skontaktowac z microsoftowa pomoca zeby to odblokowali.

    (taki message był:
    A message that you sent could not be delivered to one or more of its
    recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: )

    Moze w twoim przypadku jest podobnie? Warto na pewo skontaktowac sie (jesli to nie wina home) z akurat tutaj byloby googlem.
     
  8. casar

    casar Profesjonalista

    Messages:
    507
    Likes Received:
    135
    @alcema.cc w tym przypadku prawdopodobnie pomoże rekord SPF.

    Dodaj w rekordach domeny sznurkowo.pl, do istniejącego rekordu TXT weryfikacyjnego dla Google, drugą wartość: v=spf1 ip4:62.129.214.217 a mx .
     
    Mariusz and alcema.cc like this.
  9. alcema.cc

    alcema.cc Nowicjusz

    Messages:
    20
    Likes Received:
    0
    Sorry za pytanie ale kompletnie się na tym nie znam.. mam dodać nowy rekord czy edytować ten już istniejący txt weryfikacyjnego dla google i w dodatkowe wartości rekordu wpisac ta wartość o której piszesz ?
     
  10. casar

    casar Profesjonalista

    Messages:
    507
    Likes Received:
    135
    Z tego co widzę masz poprawnie wpisany. Sprawdź teraz wysyłkę wiadomości do Google.
     
    alcema.cc likes this.
  11. alcema.cc

    alcema.cc Nowicjusz

    Messages:
    20
    Likes Received:
    0
    Teraz działa, dzięki :) Tylko wiadomości przychodzą do spamu... da się coś z tym zrobić ?
     
  12. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    Niestety, w przypadku Gmaila nie tylko my walczymy z tym problemem. Google chociaż jest naszym partnerem bardzo restykcyjnie podchodzi do zew. serwerów poczty dlatego często można spotkać się z tym że "bezpieczna" poczta tam trafia. To co mogę polecić to w ustawieniach języka sklepu, we Frazach, możesz zmienić treść komunikatu który pojawia się np. na końcu rejestracji lub zamówienia: informuje on o tym że mail został wysłany, warto dodać zdanie, że w przypadku gdy poczta nie dotrze, sprawdź folder SPAM.

    Aby całkiem wyeliminować takie ryzyko, najlepszym rozwiązaniem było by dodać adres GMail jako wysyłający pocztę, ale to nie wygląda profesjonalnie. Temat jest u nas na tapecie i z dużym prawdopodobieństwem po nowym roku uda się to rozwiązać tak, abyśmy i my byli zadowoleni i Google i klienci.
     
  13. HubertK

    HubertK eCommerce Team Moderator forum

    Messages:
    18
    Likes Received:
    1
    @alcema.cc w kwestii podniesienia wiarygodności twojego adresu IP, możemy zaproponować zmianę revDNS na nazwę twojej domeny sznurkowo.pl. Domyślnie twój serwer przedstawia się jako cloudserver013933.home.net.pl podmiana na sznurkowo.pl powinno załatwić temat, wystarczy kontakt z DOK konsultant po autoryzacji przyjmie dyspozycję zmiany :)
     
    Mariusz likes this.

Share This Page