ROZWIĄZANE Integracja z Pocztą Polską - odbiór w punkcie

Discussion in 'Dodatki oraz integracje' started by trinezie, Jan 3, 2016.

  1. iisjah

    iisjah Bystrzak

    Messages:
    67
    Likes Received:
    5
    Dziś poinformowaliście o nowej poprawce, ale nie ma w niej integracji z odbiorem w punkcie.
    Czy znowu się coś przesunęło?
     
  2. iisjah

    iisjah Bystrzak

    Messages:
    67
    Likes Received:
    5
    Jeśli to ma być ta integracja przez Apaczkę..to trochę słabo - ja mam bezpośrednio z pocztą polską podpisana umowę, nie przez apaczkę. Zapewne wiele osób ma -podobnie. Nic nie było mówione o Apaczce w tym wątku - tylko o zwykłej integracji z odbiorem w punkcie, jaki maja wszystkie inne sklepy.
     
    Last edited: Mar 8, 2018
  3. iisjah

    iisjah Bystrzak

    Messages:
    67
    Likes Received:
    5
    Czy da sie uruchomić moduł Apaczka bez posiadania loginu w apaczce?
     
  4. Max_ss

    Max_ss Nowicjusz

    Messages:
    20
    Likes Received:
    1
    Dołączam sie do powyższych pytań co z integracja sklepu z kurierem DPD, poprawieniem i rozbudową integracji Poczty Polskiej o odbiór w punkcie. Aktualizacja sklepu polegająca na aktualizacji integracji z Apaczką to nadal integracja Apaczki. A wszyscy w tym i innych wątkach oczekują integracji sklepu dotyczącej konkretnych firm kurierskich a nie pośredników. Każdy , kto trochę więcej paczek wysyła ma podpisane bezpośrednie umowy z firmami kurierskimi na lepszych warunkach niż oferuje Apaczka
     
  5. iisjah

    iisjah Bystrzak

    Messages:
    67
    Likes Received:
    5
    I jak, jest znany jakikolwiek termin? Wiem że moje zgłoszenie do helpdesku ciągle wisi jaki analizowane.
     
  6. sylwiapi

    sylwiapi Początkujący

    Messages:
    5
    Likes Received:
    0
    witam, czy wiadomo coś na temat integracji z pocztą - odbiór w punkcie? i bezpośredniej z DPD? Apaczka ma średnie ceny dpd i poczty w porównaniu z umowami bezpośrednimi?
     
  7. rash2ed

    rash2ed Zaglądacz

    Messages:
    11
    Likes Received:
    0
    Dołączam się do grona petentów szukającego rozwiązania dla problemu z odbiorem w punkcie. Beznadziejne jest ze strony Home.pl, że obiecuje konkretną poprawkę na 15 III, a po jej opublikowaniu okazuje się, że tego nie ma. Jesteście poważni?
     
  8. sylwiapi

    sylwiapi Początkujący

    Messages:
    5
    Likes Received:
    0
    witam! jest już integracja w nowej nakładce, kiedy będzie ona działać i czy coś trzeba będzie ustawiac dodatkowo czy włączy się automatycznie?
     
  9. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team

    Messages:
    973
    Likes Received:
    108
    W najnowszej aktualizacji została wdrożona wbudowana integracja z odbiór w punkcie oraz wprowadziliśmy nową aplikację Odbiór w punkcie.
    Wprowadzenie aktualizacji do wszystkich sklepów powinna się zakończyć maksymalnie 3.06
     
  10. iisjah

    iisjah Bystrzak

    Messages:
    67
    Likes Received:
    5
    A czy wbudowana integracja będzie do wyboru jako dodatkowy typ przy ustawieniu dostawy czy będzie po prostu dodatkiem do typu PocztaPolska?
    Na razie nie widzę zintegrowanej wersji (tylko aplikację) stąd pytanie.
     
  11. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team

    Messages:
    973
    Likes Received:
    108
    @iisjah będzie konieczność dodania nowej dostawy jako typ poczta polska i w konfiguracji podać API Key Google Maps.
    W związku z RODO wprowadzenie aktualizacji trochę się opóźniło, ale planujemy wdrożyć ją po długim weekendzie.
     
  12. iisjah

    iisjah Bystrzak

    Messages:
    67
    Likes Received:
    5
    Dziękuje za info już można odbiór włączać.
    Mam tylko problem z tym, że mapa nie wyszukuje w ogóle ulicy - nie przechodzi na wpisana ulicę - właściwie nic się nie dzieje.
    Mogę ręcznie wyszukać miasto na mapie i wyszukać punkt, ale jest to dość problematyczne.
     
  13. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team

    Messages:
    973
    Likes Received:
    108
    @iisjah przekazaliśmy już zgłoszenie do działu rozwoju aplikacji "ECOM-1693"
     
  14. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    W nawiązaniu do zgłoszenia: ECOM-1693 , informuję, że klient otrzymał informacje o rozwiązaniu przez wiadomość e-mail. Wygląda na to, że klucz (klienta) api googla jest niepoprawny, tzn nie ma dostępu do API places, należałoby go poprawić. Ustawiam temat na forum jako rozwiązany.
     

Share This Page