PORADNIK Opinie o kliencie

Discussion in 'Sklep internetowy eSklep' started by Magic_boss, May 26, 2018.

  1. Magic_boss

    Magic_boss Stały bywalec

    Messages:
    41
    Likes Received:
    1
    Witam

    Są czasami klienci którzy zamawiają i nie odbierają towaru przez co ponosimy koszty transportu w obie strony.

    Fajnie by było umieszczać na karcie klienta ostrzeżenie które się nam wyświetli przy złożeniu następnego zamówienia przez takiego klienta.

    Dzięki takiemu rozwiązaniu będziemy mogli albo zaproponować przelew lub zaryzykować i wysłać ponownie towar za pobraniem

    Pozdrawiam Tomasz
     
    Trzy Marchewki likes this.
  2. Trzy Marchewki

    Trzy Marchewki Użytkownik

    Messages:
    58
    Likes Received:
    9
    Słusznie prawisz. Przydałaby się taka opcja. Obecnie załatwiam to wpisem w zamówieniu, pole "Uwagi admin. (prywatne)" lub polu "Uwagi" w profilu zarejestrowanego klienta ale to nie tędy droga.

    POPIERAM pomysł!
     
  3. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Messages:
    2,403
    Likes Received:
    535
    pokaż gdzie dokładnie chcesz mieć taki wpis, powiem Ci który plik wyedytować :)
     
  4. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team

    Messages:
    973
    Likes Received:
    108
    Z mojej strony mogę zasugerować stworzenie nowej grupy klientów do której będą trafiać osoby, które nie odebrały przesyłki pobraniowej, wówczas będziesz w stanie w miarę szybko zobaczyć do jakiej grupy osoba należy w edycji klienta.
     
  5. Magic_boss

    Magic_boss Stały bywalec

    Messages:
    41
    Likes Received:
    1
    Da radę taką informację na samym dole podsumowania zamówienia ??
     

    Attached Files:

  6. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Messages:
    2,403
    Likes Received:
    535
    w pliku basket.tpl o ile dobrze pamiętam
     

Share This Page