Testuję program lojalnościowy i posiada on dużą wadę - nie powiadamia w zamówieniu (w panelu admina) o wymianie punktów na produkt przez klienta. Dopiero po wejściu w zamówienie, potem w klienta i dalej w program lojalnościowy, widać, że klient wymienił punkty. Poza tym wymiana nie powoduje zmiany stanu magazynowego danego produktu. Proszę o poprawkę tych błędów.
Nie Ty pierwszy to zgłaszasz, był już temat i jest zgłoszony do poprawy, więc tak +/- za 2 lata możemy spodziewać się poprawki
Ewentualnie odpowiedzą, ze dwie osoby zgłosiły i nie robią bo za mało klientów chce tej poprawki. Im więcej administruję tym sklepem tym bardziej wychodzą jego wady niestety. A za oczywiste funkcjonalności typu grupowe przypisywanie kategorii trzeba dopłacać abonamenty
Zgłaszałem to 2,5 roku temu. To nie błąd tylko ot taka niedopracowana funkcja. Namiastka. Co zresztą sprawia że funkcja jest bezużyteczna.
@ziolowaapteka @Mariusz_Q zgłaszaliśmy to już kilkakrotnie do Działu Rozwoju Aplikacji i, no cóż, czekamy na wdrożenie. Wiemy, że funkcja w obecnym stanie jest mało optymalna, ale na chwilę obecną alternatywy nie ma. A co do masowego przypisywania kategorii - można to wykonać aplikacją, albo importem/exportem pliku CSV.
Rozumiem, że program lojalnościowy jest wciaz bezużyteczny, bo wciąz nie widze nigdzie powiadomienia o wymianie produktu za punkty - tak?
Powiadomienie jest ze ktoś wymienił punkty. Szkoda tylko ze dalej nic nie zrobili z problemem ściągania ze stanów magazynowych. Ostatnio przez ten program mam sporo problemów z brakiem towaru. Na tego typu problemy powinna być dużo szybsza reakcja.
Dzięki za odpowiedź - kurcze, dzisiaj w nocy testowałem i nie widziałem żadnego powiadomienia, ani mailowego ani w kokpicie w panelu głównym...?
Mhm dzięki. Jednak po przemyśleniu sprawy, wydaje mi się, że wciąż lepszym motywatorem jest osiągnięcie stałego rabatu przez klienta po uzyskaniu danej ilości punktow. Jest to bardziej zrozumiałe i (moim zdaniem) mocniej motywuje do kolejnych zakupów, zwiekszając LTV