ROZWIĄZANE Punkty lojalnościowe - brak powiadomienia o wymianie

Discussion in 'Sklep internetowy eSklep' started by ziolowaapteka, Jun 22, 2018.

  1. ziolowaapteka

    ziolowaapteka Bywalec

    Messages:
    18
    Likes Received:
    4
    Testuję program lojalnościowy i posiada on dużą wadę - nie powiadamia w zamówieniu (w panelu admina) o wymianie punktów na produkt przez klienta.

    Dopiero po wejściu w zamówienie, potem w klienta i dalej w program lojalnościowy, widać, że klient wymienił punkty.

    Poza tym wymiana nie powoduje zmiany stanu magazynowego danego produktu.

    Proszę o poprawkę tych błędów.
     
  2. Mariusz_Q

    Mariusz_Q Początkujący

    Messages:
    7
    Likes Received:
    1
    Nie Ty pierwszy to zgłaszasz, był już temat i jest zgłoszony do poprawy, więc tak +/- za 2 lata możemy spodziewać się poprawki :D
     
    Trzy Marchewki likes this.
  3. ziolowaapteka

    ziolowaapteka Bywalec

    Messages:
    18
    Likes Received:
    4
    Ewentualnie odpowiedzą, ze dwie osoby zgłosiły i nie robią bo za mało klientów chce tej poprawki. Im więcej administruję tym sklepem tym bardziej wychodzą jego wady niestety. A za oczywiste funkcjonalności typu grupowe przypisywanie kategorii trzeba dopłacać abonamenty :)
     
    Trzy Marchewki likes this.
  4. papux

    papux Laureat

    Messages:
    402
    Likes Received:
    114
    Zgłaszałem to 2,5 roku temu.
    To nie błąd tylko ot taka niedopracowana funkcja. Namiastka.
    Co zresztą sprawia że funkcja jest bezużyteczna.
     
    Trzy Marchewki likes this.
  5. JakubW

    JakubW eCommerce Team Moderator forum

    Messages:
    124
    Likes Received:
    13
    @ziolowaapteka @Mariusz_Q zgłaszaliśmy to już kilkakrotnie do Działu Rozwoju Aplikacji i, no cóż, czekamy na wdrożenie. Wiemy, że funkcja w obecnym stanie jest mało optymalna, ale na chwilę obecną alternatywy nie ma.
    A co do masowego przypisywania kategorii - można to wykonać aplikacją, albo importem/exportem pliku CSV.
     
  6. Magic_boss

    Magic_boss Stały bywalec

    Messages:
    41
    Likes Received:
    1
    To może zasypcie ich zgłoszeniami w rym temacie. Pewnie jest jakaś pierdoła.
     
  7. Netrom

    Netrom Zaglądacz

    Messages:
    14
    Likes Received:
    0
    Rozumiem, że program lojalnościowy jest wciaz bezużyteczny, bo wciąz nie widze nigdzie powiadomienia o wymianie produktu za punkty - tak?
     
  8. Magic_boss

    Magic_boss Stały bywalec

    Messages:
    41
    Likes Received:
    1
    Powiadomienie jest ze ktoś wymienił punkty. Szkoda tylko ze dalej nic nie zrobili z problemem ściągania ze stanów magazynowych. Ostatnio przez ten program mam sporo problemów z brakiem towaru. Na tego typu problemy powinna być dużo szybsza reakcja.
     
  9. Netrom

    Netrom Zaglądacz

    Messages:
    14
    Likes Received:
    0
    Dzięki za odpowiedź - kurcze, dzisiaj w nocy testowałem i nie widziałem żadnego powiadomienia, ani mailowego ani w kokpicie w panelu głównym...?
     
  10. Magic_boss

    Magic_boss Stały bywalec

    Messages:
    41
    Likes Received:
    1
    Jak masz komunikaty sklepu tylko tam jest informacja że ktoś punkty wymienił.
     

    Attached Files:

  11. Netrom

    Netrom Zaglądacz

    Messages:
    14
    Likes Received:
    0
    Mhm dzięki. Jednak po przemyśleniu sprawy, wydaje mi się, że wciąż lepszym motywatorem jest osiągnięcie stałego rabatu przez klienta po uzyskaniu danej ilości punktow. Jest to bardziej zrozumiałe i (moim zdaniem) mocniej motywuje do kolejnych zakupów, zwiekszając LTV
     

Share This Page