ROZWIĄZANE Błąd drugiego etapu składania zamówienia

Discussion in 'Sklep internetowy eSklep' started by Darkas, Dec 18, 2018.

  1. Darkas

    Darkas Użytkownik

    Messages:
    51
    Likes Received:
    5
    Witam,
    Klienci masowo zgłaszają błąd przy próbie opłacenia zamówienia. Proszę o szybko interwencję. Błąd występuje za każdym razem. Przypominam, że mamy okres przedświąteczny. Może trzeba pomyśleć o nie wdrażaniu żadnych aktualizacji w takich momentach.

    edit-
    to już 7 godzina bez możliwości składania zamówień przez klientów. Nie ma się co wyżywać na ludziach z infolinii, ale mam nadzieję ,że osoba odpowiedzialna za termin wydania tej poprawki zmieni stanowisko na mniej odpowiedzialne. Nie wydaje się aktualizacji w szczycie sezonu tak samo jak nie wypuszcza się łatek w piątek wieczorem jak programiści nie pracują w weekendy (to przykład z innej firmy). Dramat i zupełny brak profesjonalizmu.

    Błąd systemu


    Aplikacja spowodowała błąd i nie może kontynuować. Spróbuj ponownie za chwilę.

    < Powróć do poprzedniej strony
    Nie panikuj!

    Ten błąd może być spowodowany problemami technicznymi lub infrastrukturalnymi, na przykład chwilowym brakiem połączenia z bazą danych. Przepraszamy za wszelkie niedogodności tym spowodowane.

    Spróbuj wejść na tę stronę ponownie za jakiś czas.

    Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z administratorem sklepu.
     
    Last edited: Dec 18, 2018
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    @LukaszC @PawelS

    @Darkas na Infolinii dostępny jest temat rozmowy Sklep internetowy, którego wybranie od razu powoduje połączenie z zespołem ecommerce. Jeśli widzisz taki problem, proszę, zgłaszaj to najszybszym kanałem komunikacji.
     
  3. Darkas

    Darkas Użytkownik

    Messages:
    51
    Likes Received:
    5
    Od razu zgłoszone było. Już wtedy dostałem info że sprawa znana ... 9 godzina mija. Straty liczymy już w tysiącach ... Oczywiście regulamin tak skonstruowany ,że Home umywa rączki. Sorry za to "wiadro pomyj" ale należy im(jemu) się za tą porażkę roku.
    -
    Ta zmiana kolorków była aż taka ważna ? Zresztą i to się nawet nie udało bo logo po aktualizacji dalej clickshop zamiast esklep. Tak sprawdzam znane mi sklepy postawione na clicksh... o przepraszam esklepie to widzę, że nie wszystkie zaliczyły awarię ... farciarze :(


    Awaria usunięta - ponad 10 godzin po wykryciu ... good job
    "jak chcesz dobrze i szybko, nie będzie tanio ...
    jak chcesz tanio i dobrze, nie będzie szybko ...
    jak chcesz szybko i tanio, nie będzie dobrze"
     
    Last edited: Dec 18, 2018
  4. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team

    Messages:
    973
    Likes Received:
    108
    @Darkas mogę jedynie przeprosić za powstałą niedogodność miała ona charakter incydentalny. Nasi administratorzy dokonali wszelkich starań aby niedogodność została poprawiona tak szybko jak to było tylko możliwe.
     
  5. Darkas

    Darkas Użytkownik

    Messages:
    51
    Likes Received:
    5
    Nie no przecież to nie Twoja wina. Domyślam się ,że nikt nie siedział i nie oglądał netflixa tylko próbowali jak najszybciej naprawić. Tak jak wspomniałem mam żal do osoby która zadecydowała o terminie wypuszczania update, ponieważ uważam to za duży błąd. Tak czy siak straty są ogromne, bo kampanii reklamowych np. na ceneo nie da się zatrzymać w 2 minuty i nie dość że przekierowania kosztowały to jeszcze nie prowadziły do konwersji. Pewnie mogę złożyć reklamacje i dostane rekompensatę 2,5 :D
     
  6. jacek_lodz

    jacek_lodz Stały bywalec

    Messages:
    44
    Likes Received:
    0

    Attached Files:

    • c1.jpg
      c1.jpg
      File size:
      59.1 KB
      Views:
      462
  7. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team

    Messages:
    973
    Likes Received:
    108
    niedogodność została już globalnie naprawiona przez naszych administratorach wczoraj.
     

Share This Page